19.01.24, 20:00

Bank Pekao S.A. promuje Konto Oszczędnościowe

KV kampanii Pekao, fot.: materiały prasowe

Rozpoczyna się najnowsza, wielokanałowa kampania przygotowana przez Leo Burnett – promująca 7% na Koncie Oszczędnościowym do 100 tys. zł na pięć miesięcy oferowane przez Bank Pekao S.A. Działania będą realizowane w telewizji, kinie, radiu online, internecie, mediach społecznościowych, na platformach VOD oraz plakatach dostępnych w miejscach sprzedaży.

Promocja Konta Oszczędnościowego 7% potrwa do 3 kwietnia br. Przygotowany przez agencję spot TV opowiada historię dziewczyny, która dzięki odkładaniu na Koncie Oszczędnościowym spełnia swoje marzenie – kupuje upatrzoną deskę, bilety na samolot i rusza w świat, by wziąć udział w fantastycznej przygodzie surfingowej.

Przy realizacji nagrania zastosowano niestandardowe ujęcia z drona, efekt przejścia flytrough przez telefon, cięcia na przemazie, a historia zaprezentowana została w dynamiczny, nowoczesny sposób. Całości dopełnia artbranding, który jest integralną częścią opowieści.

Na potrzeby kampanii Leo Burnett przygotował spoty, które będą emitowane w telewizjach i na platformach VOD (30″, 15″, 4 × 6″) oraz w kinach (45″). W kampanii wykorzystane będą także master bannery, ekrany ATM, projekty plakatów, folii na witryny w oddziałach oraz projekty OOH.

Przy tworzeniu kampanii z Leo Burnett Warszawa współpracował Prodigious, również należący do struktur Publicis Groupe. Odpowiedzialny był za realizację dźwięku oraz przygotowanie produkcyjne materiałów BTL i folii na witryny oddziałów. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Lucky Luciano, a postprodukcją studio Badi Badi. Reżyserię powierzono Piotrowi Matejkowskiemu, a sesję fotograficzną Łukaszowi Pęcakowi. Za działania digital odpowiada Sales & More. Social media realizuje Digital Kingdom. Zakupem mediów offline zajął się dom mediowy Sigma Bis.

Leo Burnett współpracuje z Bankiem Pekao S.A. od czerwca 2022 r. – po wygranym przetargu na obsługę budżetów reklamowych tej firmy.

Komentarze

Powiązane

29.11.24, 01:00
| reklama & PR » ludzie
Codziennik medialny: 29 listopada (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 29 listopada? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
28.11.24, 13:00
| reklama & PR |
Hannibal Lecter na tropie dawców szpiku w kampanii DKMS z influencerami
Hannibal Lecter stał się inspiracją do mrocznej kampanii przygotowanej przez Lifetube dla Fundacji DKMS, wspierającej dawców szpiku. W projekt zaangażowali się młodzi influencerzy, w tym aktor Maciek Musiałowski oraz tiktokerka HaaiPaaapi.
28.11.24, 12:15
| reklama & PR |
Woda opadła, psy zostały: Kampania na rzecz odbudowy schronisk
Ponad 1,3 mln zł potrzeba, aby odbudować schroniska w województwach dolnośląskim i opolskim, które ucierpiały podczas powodzi, odbierając bezdomnym psom ich azyl. Kampania „Woda opadła, psy zostały” ma na celu zebranie funduszy na remont i przywrócenie tych miejsc do stanu sprzed katastrofy.
28.11.24, 11:15
| reklama & PR » ludzie
Joanna Kazak dyrektorką zarządzającą Mindshare. Adrian Kawecki odchodzi z agencji
Joanna Kazak, top managerka agencji Mindshare, obejmuje rolę dyrektor zarządzającej Mindshare w Polsce. Z kolei Adrian Kawecki po 20 latach pracy w agencji podejmie nowe wyzwania zawodowe.
28.11.24, 09:45
| reklama & PR » ludzie
Marcin Jeziorski prezesem Lifetube
Jakub Różycki, dotychczasowy prezes, żegna się z Lifetube. Jego miejsce zajmuje jeden z partnerów i wiceprezes Mediacap, głównego udziałowca Lifetube, Marcin Jeziorski.
28.11.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Crunchips zagra czwarty raz z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Edycja Limitowana z projektem Jurka Owsiaka
Crunchips, marka chipsów z portfolio Lorenz, po raz czwarty włącza się w akcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
28.11.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Oficjalnie. Consumer Panel Services GfK zmienia nazwę marki na YouGov
Dziesięć miesięcy po przejęciu przez YouGov, firma Consumer Panel Services (CPS GfK) oficjalnie zmienia nazwę marki na YouGov. Firma oficjalnie staje się integralną częścią YouGov.
27.11.24, 19:30
| reklama & PR » informacje
Treflandia debiutuje na Roblox. Trefl wkracza do świata Metaverse
Trefl, marka działająca na rynku puzzli, gier i zabawek w Polsce, debiutuje na platformie Roblox z grą „Treflandia – Wielka Przygoda”, wkraczając tym samym do świata Metaverse.
27.11.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
Alpaka, kaczka, koza i jeż. Nie tylko w kampanii TK MAXX, ale także w charytatywnej kolekcji
Bohaterowie świątecznej kampanii TK Maxx ponownie wracają. Stylowa alpaka, elegancka kaczka, modna koza oraz charakterny jeż tym razem pojawiają się nie tylko w spocie reklamowym marki, ale ich pluszowa wersja dostępna jest również we wszystkich sklepach TK Maxx w Polsce.
27.11.24, 16:30
| reklama & PR » informacje
Ruszyła kampania Podaruj Wigilię 2024 dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich
Rozpoczęła się kampania „Podaruj Wigilię 2024” dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Agencja Insignia odpowiada za strategię, kreację i nadzór kreatywny. Pozyskaniem mediów i obsługą zajmuje się Starcom, wsparciem PR agencja Big Picture, a produkcją spotu dom produkcyjny Graffiti Films.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 25.12.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 25.12.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.12.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.