19.01.24, 20:00

Bank Pekao S.A. promuje Konto Oszczędnościowe

KV kampanii Pekao, fot.: materiały prasowe

Rozpoczyna się najnowsza, wielokanałowa kampania przygotowana przez Leo Burnett – promująca 7% na Koncie Oszczędnościowym do 100 tys. zł na pięć miesięcy oferowane przez Bank Pekao S.A. Działania będą realizowane w telewizji, kinie, radiu online, internecie, mediach społecznościowych, na platformach VOD oraz plakatach dostępnych w miejscach sprzedaży.

Promocja Konta Oszczędnościowego 7% potrwa do 3 kwietnia br. Przygotowany przez agencję spot TV opowiada historię dziewczyny, która dzięki odkładaniu na Koncie Oszczędnościowym spełnia swoje marzenie – kupuje upatrzoną deskę, bilety na samolot i rusza w świat, by wziąć udział w fantastycznej przygodzie surfingowej.

Przy realizacji nagrania zastosowano niestandardowe ujęcia z drona, efekt przejścia flytrough przez telefon, cięcia na przemazie, a historia zaprezentowana została w dynamiczny, nowoczesny sposób. Całości dopełnia artbranding, który jest integralną częścią opowieści.

Na potrzeby kampanii Leo Burnett przygotował spoty, które będą emitowane w telewizjach i na platformach VOD (30″, 15″, 4 × 6″) oraz w kinach (45″). W kampanii wykorzystane będą także master bannery, ekrany ATM, projekty plakatów, folii na witryny w oddziałach oraz projekty OOH.

Przy tworzeniu kampanii z Leo Burnett Warszawa współpracował Prodigious, również należący do struktur Publicis Groupe. Odpowiedzialny był za realizację dźwięku oraz przygotowanie produkcyjne materiałów BTL i folii na witryny oddziałów. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Lucky Luciano, a postprodukcją studio Badi Badi. Reżyserię powierzono Piotrowi Matejkowskiemu, a sesję fotograficzną Łukaszowi Pęcakowi. Za działania digital odpowiada Sales & More. Social media realizuje Digital Kingdom. Zakupem mediów offline zajął się dom mediowy Sigma Bis.

Leo Burnett współpracuje z Bankiem Pekao S.A. od czerwca 2022 r. – po wygranym przetargu na obsługę budżetów reklamowych tej firmy.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).