15.02.24, 21:54
Bez limitu na start. Robert Górski i Mikołaj Cieślak promują ponownie ofertę Orange
W ostatnich dniach stycznia br. ruszyła kampania 360 Orange Polska promująca ofertę “Bez limitu na start”.
“Bez limitu na start” to nowa kampania lanchująca ofertę Orange Polska, w której na użytkowników czeka aż 5000 gigabajtów dostępnych przez rok. Bohaterami spotów wideo kolejny raz został duet kabareciarzy — Robert Górski i Mikołaj Cieślak. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Value Media. W obszarze digital działania realizowane są w modelu house of communication we współpracy ze spółką MarTech & e-commerce connected Salestube (Group One).
Wraz z nową ofertą ruszyła szerokozasięgowa kampania budująca jej świadomość. Bohaterami po raz kolejny są Robert Górski i Mikołaj Cieślak, czyli wieloletni ambasadorzy taryfy “Orange Free na Kartę”. Artyści pojawili się w spotach wideo, które w zabawny sposób pokazują jak wykorzystać internet dostępny w ofercie, którego “nie przewidzi nawet szklana kula”.
W kampanii najważniejszymi touchpointami są TV, formaty wideo na platformie YouTube oraz Outdoor. Kampanię 360 promującą nową ofertę Orange Polska w zakresie strategii, planowania i zakupu mediów realizuje agencja Value Media we współpracy ze spółką MarTech & e-commerce connected Salestube (Group One). Za strategię kreatywną kampanii odpowiada agencja Leo Burnett, a za działania w social mediach Follow Agency.
Komentarze