12.03.24, 19:00
Lavazza dalej z Cut The Mustard
Firma Lavazza przedłużyła bezprzetargowo współpracę z Cut The Mustard. Agencja będzie już piąty rok wspierała reklamowo markę Lavazza w Polsce.
Agencja Cut The Mustard od 2019 r. jest odpowiedzialna za prowadzenie kanałów w social media (Facebook, Instagram), a także za realizację lokalnych projektów on top, w tym aktywacji konsumenckich, lokalnych produkcji foto i video oraz współpracę z influencerami.
„Przedłużenie współpracy bezprzetargowo to dla nas ogromna radość i duma. Świadczy o zaufaniu, jakim kolejny rok z rzędu obdarzył nas Klient, ale także zadowoleniu z dotychczasowych rezultatów pracy agencji” – mówi Karolina Wierzbicka, Client Service Supervisor Cut The Mustard. „Dla Cut The Mustard to potwierdzenie skuteczności i profesjonalizmu w obszarze reklamy i komunikacji marketingowej. Piąty rok współpracy to także okazja do dalszego pogłębiania relacji i lepszego zrozumienia potrzeb i oczekiwań klienta, co z kolei może prowadzić do jeszcze bardziej efektywnych kampanii reklamowych dla włoskiej marki Lavazza” – dodaje Wierzbicka.
Jednym z ostatnich działań Cut The Mustard jest komunikacja działań Lavazza x WOŚP, podczas których włoska marka kawy już po raz czwarty, wspierała cel 32. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W ramach kampanii, we współpracy z Szaban Produkcja, nagrane zostały trzy materiały video, które opublikowane zostały w kanałach social media marki Lavazza oraz influencera – Jakoba Kosela, który współpracuje z marką już drugi rok z rzędu. W krótkich reelsach komunikowano partnerstwo Lavazzy oraz Fundacji WOŚP, a także opowiedzieć o tym, w jaki sposób Lavazza wspiera 32. Finał wydarzenia.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze