12.03.24, 19:00

Lavazza dalej z Cut The Mustard

Lavazza dalej będzie współpracować z Cut The Mustard, fot.: materiały prasowe

Firma Lavazza przedłużyła bezprzetargowo współpracę z Cut The Mustard. Agencja będzie już piąty rok wspierała reklamowo markę Lavazza w Polsce.

Agencja Cut The Mustard od 2019 r. jest odpowiedzialna za prowadzenie kanałów w social media (Facebook, Instagram), a także za realizację lokalnych projektów on top, w tym aktywacji konsumenckich, lokalnych produkcji foto i video oraz współpracę z influencerami.

Przedłużenie współpracy bezprzetargowo to dla nas ogromna radość i duma. Świadczy o zaufaniu, jakim kolejny rok z rzędu obdarzył nas Klient, ale także zadowoleniu z dotychczasowych rezultatów pracy agencji” – mówi Karolina Wierzbicka, Client Service Supervisor Cut The Mustard. „Dla Cut The Mustard to potwierdzenie skuteczności i profesjonalizmu w obszarze reklamy i komunikacji marketingowej. Piąty rok współpracy to także okazja do dalszego pogłębiania relacji i lepszego zrozumienia potrzeb i oczekiwań klienta, co z kolei może prowadzić do jeszcze bardziej efektywnych kampanii reklamowych dla włoskiej marki Lavazza” – dodaje Wierzbicka.

Jednym z ostatnich działań Cut The Mustard jest komunikacja działań Lavazza x WOŚP, podczas których włoska marka kawy już po raz czwarty, wspierała cel 32. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W ramach kampanii, we współpracy z Szaban Produkcja, nagrane zostały trzy materiały video, które opublikowane zostały w kanałach social media marki Lavazza oraz influencera – Jakoba Kosela, który współpracuje z marką już drugi rok z rzędu. W krótkich reelsach komunikowano partnerstwo Lavazzy oraz Fundacji WOŚP, a także opowiedzieć o tym, w jaki sposób Lavazza wspiera 32. Finał wydarzenia.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
BIODERMA i Salestube nawiązują współpracę w zakresie digital media
Marka BIODERMA, należąca do firmy NAOS, wybrała Salestube, spółkę z grupy Group One specjalizującą się w MarTech i e-commerce, do zarządzania działaniami w obszarze digital media. Salestube będzie odpowiedzialne za planowanie i realizację kampanii dla czterech głównych linii produktowych marki.
06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.