11.03.24, 12:33
Maciej Musiał obok Radosława Kotarskiego w odświeżonym formacie reklamowym Banku Millenium

Wystartowała kampania TV Banku Millennium w odświeżonym formacie reklamowym. Nowy spot promuje konto Millennium 360° ze zwrotami za zakupy online zintegrowanymi w aplikacji oraz usługami wielowalutowymi.
W najnowszej kampanii reklamowej Banku Millennium do Radosława Kotarskiego, ambasadora marki od blisko dziesięciu lat, dołącza nowa postać, aktor młodego pokolenia – Maciej Musiał. „Radosław Kotarski pozytywnie zaistniał już w świadomości naszych odbiorców i w dalszym ciągu będzie ambasadorem marki. Sprawdza się w tej roli, uosabiając tradycyjne wartości związane z bankowością. Wprowadzenie nowej postaci, w osobie Macieja Musiała, dodatkowo ożywia stosowaną konwencję, wnosi powiew świeżości i spontaniczność. Rzetelność, profesjonalizm, bezpieczeństwo i zaufanie w połączeniu z nowoczesnością, dynamizmem i mobilnością, które cechują Bank Millennium, to zestawienie cenione przez naszych klientów. Duet Kotarski – Musiał wydaje się być idealnym nośnikiem wartości marki banku” – mówi Beata Krupińska, dyrektorka Departamentu Komunikacji Marketingowej w Banku Millennium.
Reklama TV będzie emitowana w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na. Kampania będzie prowadzona również w internecie. Kreację kampanii telewizyjnej przygotowała agencja Change Serviceplan. Media zakupił dom mediowy Starcom.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze