06.04.24, 16:00
Łap chwile. Lech z odświeżonym pozycjonowaniem i identyfikacją wizualną
Marka Lech zyskała odświeżone pozycjonowanie, identyfikację wizualną oraz platformę kreatywną. Jednocześnie marka namawia do zdystansowania się od pędzącego świata.
Lech (Kompania Piwowarska) tworzy parasolową markę, w której integruje całe portfolio, oferując wachlarz napojów alkoholowych, niskoalkoholowych, bezalkoholowych oraz funkcyjnych pod szyldem piwa generacji „L”. Jak podkreśla marka, to ukłon w kierunku młodego duchem konsumenta, który ceni sobie różnorodność piwa i okazji konsumpcji. „Młodzi dorośli w Polsce i na świecie mierzą się z wieloma wyzwaniami, zwłaszcza z przebodźcowaniem, wysokim tempem życia czy presją świata cyfrowego. Zanurzeni w świecie wirtualnym zapominają często o tym co ważne, co realne. Co znajduje się tu i teraz. Chcemy jako Lech przypominać o tym, że warto czasem się wylogować, wrzucić na luz, zwolnić i odświeżyć perspektywę na nieco lżejszą. Od tego jest marka pozostająca w zgodzie z trendem NO-LO - taka jak Lech” – mówi Tycjan Lewandowski, Dyrektor Marek Premium Kompanii Piwowarskiej.
Kampania 360 stopni promująca nową wizję Lecha ruszyła 2 kwietnia br. i obejmie: eventy, nowe opakowania, TV, digital, prasę, OOH. Dodatkowo w przestrzeni fizycznej pojawi się outdoor kontekstowy odnoszący się do konkretnych miejsc, w których Lech pojawia się na zasadzie zabawnej gry słów i nieoczywistych skojarzeń. Jedna z pierwszych kreacji od jakich rozpoczyna się kampania to Manifest marki, który pojawi się w digitalu, przestrzeni miejskiej, na muralach i plakatach.
Wiodącą rolę w kampanii ma VML – agencja odpowiada za strategię komunikacji, ideę kreatywną, produkcję wszystkich materiałów. Nową identyfikację wizualną marki Lech zaprojektowali Wojtek Mierowski i Prism. Autorem fontu jest Mateusz Machalski. Packshoty przygotowali Millarc. Za zakup mediów odpowiada Zenith, a za współpracę z influencerami – Cut the Mustard. Produkcją wiodących materiałów ATL kampanii zajmie się Moon Films, Televisor ze wsparciem Studia Juice.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze