15.04.24, 18:11
Jak już wznosić, to najlepiej Żubra. Kampania marki z UFO i lewitującym ciągnikiem
W kampanii otwierającej sezon piwny, Żubr tym razem wzbudza zainteresowanie istot pozaziemskich.
Marka Żubr Kompanii Piwowarskiej w swojej największej tegorocznej kampanii 360° postawiła na zaskakującą historię. W różnych miejscach w kraju zaczął się pojawiać Niezidentyfikowany Obiekt Latający. Start kampanii zapowiadały na początku kwietnia br. niestandardowe działania influencer marketingowe w internecie i prasie. Na profilach aktora Janusza Chabiora w mediach społecznościowych można było zobaczyć serię nagrań relacjonujących niecodzienną obecność UFO. Wizyty kosmicznych przybyszy komentował również dziennik „Super Express” w materiale o lewitującym Bizonie. Całości dopełniły działania twórców internetowych, m.in na kanale „Bez Tajemnic”, została opublikowana rozmowa z ufologiem - Robertem Bernatowiczem tłumacząca z naukowego punktu widzenia bliskie spotkanie z inną cywilizacją.
Jak się okazało w toku kampnaii, to właśnie żubr najbardziej przypadł do gustu tajemniczym pozaziemskim wizytatorom. To wyróżnienie ma podkreślać hasło kampanii: „Jak już wznosić, to najlepiej Żubra”. Finał poszukiwań pokazuje spot reklamowy. „To prawdopodobnie najbardziej nieziemska kampania Żubra, która odnosi się do bardzo ziemskiego rytuału wznoszenia piwa(...)” – mówi Michał Szczerba, Brand Manager Żubra.
Za koncepcję spotu telewizyjnego odpowiada agencja PZL, produkcją zajął się Moon Films, udźwiękowieniem Juice, postprodukcją Platige Image. Działania digital i PR przygotowała Huta 19 im. Joachima Fersengelda, współpraca z Januszem Chabiorem - Stars4Brands. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Zenith (Publicis Groupe).
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze