25.04.24, 07:30

Mediaplus launchuje elektryczny model BMW iX2 oraz BMW X2

Mediaplus launchuje elektryczny model BMW iX2 oraz BMW X2, fot.: materiały prasowe

Na polskim rynku swoją premierę miał model marki BMW - BMW X2. Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2.

W dobie rewolucji sztucznej inteligencji metaverse i Web3, BMW launchując nowy model BMW iX2 oraz X2 stworzyło swoją platformę komunikacji w oparciu o unikalne połączenie świata realnego i wirtualnego. W promocję modeli nowej generacji w roli testerki zaangażowana została Lil Miquela, która pojawiła się w oficjalnych spotach marki BMW.

Wirtualna influencerka na swoim koncie na Instagramie zgromadziła już 2,6 mln obserwujących, na platformie TikTok jej fanami jest już ok. 3,5 mln użytkowników, a w 2018 r. została uznana za jedną z najbardziej wpływowych postaci w internecie wg magazynu „Time3”. Jak tłumaczy marka, to wykorzystanie innowacyjnego podejścia do influencer marketingu jest symbolicznym pomostem między dwoma wymiarami rzeczywistości.

Mediaplus w kampanii lanuchującej model BMW iX2 realizuje kompleksowe działania w digitalu, odpowiadając za strategię, badania, planowanie oraz zakup mediów online. Agencja od 2022 r. odpowiada za tzw. digitalowe działania “Always On” Grupy BMW w regionie CS. Zespół agencji należącej do Group One koordynuje wszystkie działania i zespoły kompetencyjne z obszaru digital tego klienta w regionie. Salestube od 2021 r. jest natomiast hubem w obszarze sem & paid social na 24 rynkach europejskich dla BMW i MINI. Za przygotowanie działań strategiczno-kreatywnych na polskim rynku odpowiada Change Serviceplan. Agencja Plan.net TechNest skoordynowała roll-out stron produktowych.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).