31.05.24, 07:45
MAMITA zachęca do zakupów z uśmiechem w kampanii marki Mamyito.pl
W połowie kwietnia br. rozpoczęła się kampania marki Mamyito.pl. Główną bohaterką kampanii „Twoje większe zakupy z uśmiechem” jest nowa brand hero marki – torba Mamita. Za koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada agencja MADOGZ.
Marka Mamyito.pl to polska platforma e-grocery, która oferuje zakupy spożywcze przez internet oraz dostawę prosto do klienta.
Osią kampanii i zarazem postacią promującą korzyści związane z korzystaniem z platformy Mamyito.pl jest animowana torba zakupowa Mamita – naturalny ambasador marki. Brand hero wyróżnia komunikację marki i nadaje jej emocjonalny i radosny ton.
Centralną część kampanii stanowi animowany spot video nawiązujący stylistyką do mangi, w którym Mamita i towarzyszące jej warzywa i produkty spożywcze przeprowadzają widza przez proces robienia zakupów online.
“Naszym celem było znalezienie platformy komunikacyjnej, która wyróżni Mamyito.pl na tle innych supermarketów online, a jednocześnie zbuduje więź emocjonalną z klientami, co przełoży się na ich decyzje zakupowe. Idea kreatywna i postać Mamity zaproponowana przez agencję MADOGZ w stu procentach spełniły te założenia” - mówi Kamil Kopania, Dyrektor Operacyjny w Mamyito.pl
Kampania z nową brand hero potrwa do połowy czerwca br. i obejmie zintegrowane działania w kanałach digital, radiu i OOH. Postać Mamity pojawi się także we wszystkich kanałach własnych marki i będzie towarzyszyć klientom na każdym etapie procesu zakupowego – od pierwszej wizyty na stronie internetowej, aż po wizytę kuriera.
Za kreację i produkcję kampanii odpowiada agencja MADOGZ, a planowaniem i zakup mediów zajął się dom mediowy Mindshare.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze