31.05.24, 07:45

MAMITA zachęca do zakupów z uśmiechem w kampanii marki Mamyito.pl

Mamita, fot.: materiały prasowe

W połowie kwietnia br. rozpoczęła się kampania marki Mamyito.pl. Główną bohaterką kampanii „Twoje większe zakupy z uśmiechem” jest nowa brand hero marki – torba Mamita. Za koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada agencja MADOGZ.

Marka Mamyito.pl to polska platforma e-grocery, która oferuje zakupy spożywcze przez internet oraz dostawę prosto do klienta.
Osią kampanii i zarazem postacią promującą korzyści związane z korzystaniem z platformy Mamyito.pl jest animowana torba zakupowa Mamita – naturalny ambasador marki. Brand hero wyróżnia komunikację marki i nadaje jej emocjonalny i radosny ton.

Centralną część kampanii stanowi animowany spot video nawiązujący stylistyką do mangi, w którym Mamita i towarzyszące jej warzywa i produkty spożywcze przeprowadzają widza przez proces robienia zakupów online.

Naszym celem było znalezienie platformy komunikacyjnej, która wyróżni Mamyito.pl na tle innych supermarketów online, a jednocześnie zbuduje więź emocjonalną z klientami, co przełoży się na ich decyzje zakupowe. Idea kreatywna i postać Mamity zaproponowana przez agencję MADOGZ w stu procentach spełniły te założenia” - mówi Kamil Kopania, Dyrektor Operacyjny w Mamyito.pl

Kampania z nową brand hero potrwa do połowy czerwca br. i obejmie zintegrowane działania w kanałach digital, radiu i OOH. Postać Mamity pojawi się także we wszystkich kanałach własnych marki i będzie towarzyszyć klientom na każdym etapie procesu zakupowego – od pierwszej wizyty na stronie internetowej, aż po wizytę kuriera.

Za kreację i produkcję kampanii odpowiada agencja MADOGZ, a planowaniem i zakup mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).