23.05.24, 13:27
IKEA, L’Oreal i Biedronka pierwszymi reklamodawcami platformy SkyShowtime w Polsce
SkyShowtime jako pierwsza globalna platforma streamingowa w Polsce uruchomił pakiety reklamowe, a klienci Wavemaker (GroupM) jako pierwsi zareklamowali się na jego łamach.
IKEA, L’Oreal i Biedronka są pierwszymi reklamodawcami SkyShowtime, platformy streamingowej, która uruchomiła, m.in. w Polsce pakiety reklamowe. Dzięki partnerstwu z Paramount Advertising International, reprezentującemu reklamowo SkyShowtime, klienci Wavemaker jako pierwsi promują swoje marki w niedostępnym wcześniej dla marketerów świecie globalnego streamingu. Wymienione marki są też jednymi reklamodawcami SkyShowtime w pierwszej fazie działania planu reklamowego, co oznacza, że tylko ich reklamy wyświetlają się widzom korzystającym z tego pakietu.
L’Oreal na potrzeby kampanii marki CeraVe wykorzystuje w SkyShowtime 60-sekundowy spot przygotowany w konwencji trailera komedii romantycznej. Z kolei IKEA stawia na 30-sekundowy spot, który pokazuje, za co Polacy uwielbiają wizyty w jej sklepach. Reklama jest częścią platformy komunikacyjnej „IKEA. Lepiej Pomyślany Dom”. Na platformie pojawi się też 60-sekundowy spot „Do Biedronki Idę” którą sieci Biedronka.
Koordynacją współpracy między reklamodawcami a platformą SkyShowtime i reprezentującym ją reklamowo Paramount zajmował się m.in. dział Advanced TV w GroupM.
„Polscy marketerzy już od kilku lat czekali na otwarcie świata płatnego streamingu na reklamy. Obserwujemy coraz większy popyt na kampanie Connected TV emitowane przy treściach premium, klienci doceniają możliwości precyzyjnego dotarcia, telewizyjną jakość przekazu i wysokie parametry uwagi, jakie zapewnia taka reklama. Liczymy, że tropem SkyShowtime pójdą wkrótce w Polsce kolejni globalni gracze i cieszymy się, że tacy klienci jak IKEA, L’Oreal czy Biedronka są otwarci na testowanie innowacyjnych rozwiązań reklamowych” – mówi Maciej Olenderczyk, szef Advanced TV w GroupM.
„To pionierska propozycja dla reklamodawców w Polsce, dotąd żadna międzynarodowa platforma SVOD nie wyszła z taką propozycją do rynku. Ilość reklam w serwisie jest niewielka, np. filmy nie są przerywane i oferujemy przy nich wyłącznie format pre-roll, natomiast w serialach zarówno format pre-roll jak i mid-roll. Możliwości zakupu są elastyczne: oferujemy sprzedaż w modelu bezpośrednim i programatycznym. Cieszymy się widząc duże zainteresowanie i chęć współpracy płynące z rynku” - komentuje Maciek Walczybok, VP AdSales Northern Central Eastern Europe, koordynujący działania PAI w Europie Północnej, Środkowej i Wschodniej.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze