23.05.24, 13:27

IKEA, L’Oreal i Biedronka pierwszymi reklamodawcami platformy SkyShowtime w Polsce

Logo Wavemaker, fot.: materiały prasowe

SkyShowtime jako pierwsza globalna platforma streamingowa w Polsce uruchomił pakiety reklamowe, a klienci Wavemaker (GroupM) jako pierwsi zareklamowali się na jego łamach.

IKEA, L’Oreal i Biedronka są pierwszymi reklamodawcami SkyShowtime, platformy streamingowej, która uruchomiła, m.in. w Polsce pakiety reklamowe. Dzięki partnerstwu z Paramount Advertising International, reprezentującemu reklamowo SkyShowtime, klienci Wavemaker jako pierwsi promują swoje marki w niedostępnym wcześniej dla marketerów świecie globalnego streamingu. Wymienione marki są też jednymi reklamodawcami SkyShowtime w pierwszej fazie działania planu reklamowego, co oznacza, że tylko ich reklamy wyświetlają się widzom korzystającym z tego pakietu.

L’Oreal na potrzeby kampanii marki CeraVe wykorzystuje w SkyShowtime 60-sekundowy spot przygotowany w konwencji trailera komedii romantycznej. Z kolei IKEA stawia na 30-sekundowy spot, który pokazuje, za co Polacy uwielbiają wizyty w jej sklepach. Reklama jest częścią platformy komunikacyjnej „IKEA. Lepiej Pomyślany Dom”. Na platformie pojawi się też 60-sekundowy spot „Do Biedronki Idę” którą sieci Biedronka.

Koordynacją współpracy między reklamodawcami a platformą SkyShowtime i reprezentującym ją reklamowo Paramount zajmował się m.in. dział Advanced TV w GroupM.

Polscy marketerzy już od kilku lat czekali na otwarcie świata płatnego streamingu na reklamy. Obserwujemy coraz większy popyt na kampanie Connected TV emitowane przy treściach premium, klienci doceniają możliwości precyzyjnego dotarcia, telewizyjną jakość przekazu i wysokie parametry uwagi, jakie zapewnia taka reklama. Liczymy, że tropem SkyShowtime pójdą wkrótce w Polsce kolejni globalni gracze i cieszymy się, że tacy klienci jak IKEA, L’Oreal czy Biedronka są otwarci na testowanie innowacyjnych rozwiązań reklamowych” – mówi Maciej Olenderczyk, szef Advanced TV w GroupM.

To pionierska propozycja dla reklamodawców w Polsce, dotąd żadna międzynarodowa platforma SVOD nie wyszła z taką propozycją do rynku. Ilość reklam w serwisie jest niewielka, np. filmy nie są przerywane i oferujemy przy nich wyłącznie format pre-roll, natomiast w serialach zarówno format pre-roll jak i mid-roll. Możliwości zakupu są elastyczne: oferujemy sprzedaż w modelu bezpośrednim i programatycznym. Cieszymy się widząc duże zainteresowanie i chęć współpracy płynące z rynku” - komentuje Maciek Walczybok, VP AdSales Northern Central Eastern Europe, koordynujący działania PAI w Europie Północnej, Środkowej i Wschodniej.

Komentarze

Powiązane

19.06.24, 10:53
| reklama & PR » informacje
Rodzinny fun z Capri-Sun! Konkurs marki Capri-Sun w sieci Dino
Na początku czerwca br., marka Capri-Sun uruchomiła konkurs w marketach Dino pod hasłem „Rodzinny fun z Capri-Sun!”. Do wygrania jest 240 nagród.
19.06.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Vison Express wybiera MullenLowe Warsaw
Agencja MullenLowe Warsaw wygrała konkurs Vision Express na obsługę działań prowadzonych w mediach spoleczniościowych (Facebook).
19.06.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
GroupM: globalna wartość rynku reklamowego w 2024 r. przekroczy bilion dolarów
GroupM podnosi prognozy wzrostu globalnego rynku reklamowego w 2024 r. do 7,8 proc., w Polsce wzrost powyżej globalnego.
18.06.24, 10:07
| reklama & PR » ludzie
Zmiany w AMS. Grażyna Gołębiowska wchodzi do zarządu
1 lipca br. do zarządu AMS dołączy Grażyna Gołębiowska, menadżerka firmy, która będzie odpowiedzialna za obszar marketingu, sprzedaży i badań. Małgorzata Augustyniak, dotychczasowa wiceprezeska, pozostaje w strukturach Grupy na stanowisku doradczyni zarządu ds. CSR.
17.06.24, 16:30
| reklama & PR » informacje
Kampania mPay z Jakubem Błaszczykowskim w decydującej fazie. Plakaty OOH w dużych miastach
Ruszył kolejny etap kampanii wizerunkowej polskiej aplikacji finansowej mPay ”Płatności Fair-Play” z Jakubem Błaszczykowskim w roli głównej. Od początku czerwca w największych polskich miastach pojawiły się plakaty OOH z wizerunkiem byłego kapitana reprezentacji Polski, a obecnie ambasadora mPay.
17.06.24, 15:10
| reklama & PR » informacje
Rebel Media wygrywa w przetargu grupy spółek Danone
W wyniku przetargu spółek Danone, agencja mediowa Rebel Media zajmie się takimi działaniami w TV, jak: lokowanie produktu czy produkcje dedykowanego contentu dla marek grupy spółek Danone.
17.06.24, 14:24
| reklama & PR » ludzie
Daria Soroka dołączyła do first aid communication team
Do zespołu first aid communication team dołączyła Daria Soroka i objęła stanowisko senior communication managera. W ostatnich latach rozwijała kompetencje w energetyce prowadząc komunikację korporacyjną dla producenta energii odnawialnej.
17.06.24, 09:30
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Szybka piłka w Radiu Zet. Piłkarska kampania promująca Moonsy
Konkurs "Szybka piłka" na antenie Radia ZET oraz szerokie działania w prasie i Internecie na czele ze stronami sportowymi Onet.pl czy drukowaną wersją Przeglądu Sportowego – tak w czasie Euro 2024 promować będą się Moonsy – proteinowe chipsy z soczewicy.
17.06.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Unilever w przetargu wybiera 38 Content Communication
Do grona klientów 38 Content Communication, dołączył Unilever – jeden z największych światowych graczy rynku FMCG. Agencja została wybrana w drodze przetargu i będzie odpowiedzialna za komunikację korporacyjną, przygotowanie i wdrożenie strategii PR, a także pozycjonowanie ekspertów w mediach.
17.06.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Platforma inwestycyjna BeGlobal klientem iProspect
Agencja iProspect (dentsu Polska) została wybrana do obsługi mediowej platformy inwestycyjnej BeGlobal. Działania agencji obejmą przygotowanie i egzekucję kampanii performance oraz afiliację. Współpraca ma charakter długofalowy.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.