14.06.24, 17:57

Magdalena Pobikrowska oraz Dominika Niekraszewicz awansują w Salestube

Magdalena Pobikrowska oraz Dominika Niekraszewicz, fot.: materiały prasowe

Magdalena Pobikrowska oraz Dominika Niekraszewicz awansowały w strukturach należącej do Group One spółki MarTech & e-commerce connected Salestube. Pobikrowska objęła stanowisko Senior Media Operations Director, a Niekraszewicz awansowała na stanowisko Senior Business Development Director.

Magdalena Pobikrowska z Group One związana jest od 10 lat. Jest certyfikowaną ekspertką z zakresu produktów reklamowych Google oraz Google AdWords Certified Trainer. Jako jedna z pierwszych osób w Polsce brała udział w tworzeniu polskiej edycji programu Internetowe Rewolucje Google. Jest absolwentką programu Leadership Academy realizowanego przy współpracy z Center for Leadership.

Dominika Niekraszewicz z branżą marketingową związana jest od ponad 14 lat. Specjalizuje się w skalowaniu sprzedaży, poprawie efektywności kosztowej działań komunikacyjnych, wykorzystaniu nowych technologii, dostarczaniu pozytywnej zmiany biznesowej dla klientów, a także w budowaniu strategii i rozwoju sprzedaży dla biznesów online. Od lat z sukcesem wdraża strategie marketingowe w oparciu o dane i technologię, edukuje rynek, marketerów oraz wydawców. Swoją pracę w Salestube rozpoczynała w 2015 r., współtworząc programy afiliacyjne dla klientów Group One. W 2018 r. stanęła na czele zespołu E-Commerce & Performance w roli Head of Business Development.

Jak podkreśla agencja, awanse Magdaleny Pobikrowskiej oraz Dominiki Niekraszewicz na seniorskie stanowiska dyrektorskie nieodłącznie związane są z rozszerzaniem kompetencji wewnątrz Salestube, których celem jest wzmocnienie roli business growth partnera w zakresie transformacji cyfrowej i technologicznej, co wpłynie także na zwiększenie zasięgu operacyjnego spółki na arenie lokalnej i międzynarodowej.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).