30.07.24, 19:50

W środowisku Pracuj.pl. Platige Image i Agencja 2012 z projektem dla Pracuj.pl

Platige Image i Agencja 2012 działają wspólnie dla Pracuj.pl, fot.: materiały prasowe

Platige Image i Agencja 2012 realizują nową odsłonę kampanii „W środowisku Pracuj.pl”. W ramach działań powstają animowane spoty. 

Platige Image oraz Agencja 2012 ogłosiły współpracę przy najnowszej edycji kampanii „W środowisku Pracuj.pl”. Akcja stanowi rozwinięcie dotychczasowych działań marki Pracuj.pl. Nowa odsłona projektu wykorzysta cyfrowo wygenerowane zwierzęta, aby przedstawić historie i wyzwania, jakie spotykają postacie w środowisku pracy.

Produkcją animowanych spotów zajmie się Platige Image, a za reżyserię odpowiadać będzie Tomek Miazga, współpracujący ze studio także przy innych projektach. Wcześniejsze animacje realizowało studio Televisor.

Agencja 2012 jest odpowiedzialna za rozwój platformy kreatywnej „W środowisku Pracuj.pl”, którą stworzył zespół Brasil. Kampania ma na celu zwrócenie uwagi na różnorodność i dynamikę współczesnego środowiska zawodowego. Akcja będzie szeroko wykorzystywana w mediach, zarówno offline, jak i online.

Strony zgodziły się na długoterminową współpracę. Za realizację kampanii odpowiadać będą Agnieszka Górna (head of production), Marek Gajowski (head of CGI), Katarzyna Kopczyńska (producentka), Maciej Szewczenko (CG supervisor) ze studia Platige Image. Agencję 2012 reprezentują: Przemysław Bogdanowicz (executive creative director), Paulina Mońko (account director), Paweł Mazurkiewicz (supervising senior creative) i Sławek Klimkowski (supervising senior creative).

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
BIODERMA i Salestube nawiązują współpracę w zakresie digital media
Marka BIODERMA, należąca do firmy NAOS, wybrała Salestube, spółkę z grupy Group One specjalizującą się w MarTech i e-commerce, do zarządzania działaniami w obszarze digital media. Salestube będzie odpowiedzialne za planowanie i realizację kampanii dla czterech głównych linii produktowych marki.
06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.