19.08.24, 16:00

Mordka się cieszy na widok Żubra. Funduszu Żubra przekaże 1 milion zł na ratowanie dzikich gatunków zwierząt

KV kampanii, fot.: materiały prasowe

Na początku sierpnia br., marka Żubr rozpoczyna szóstą edycję kampanii społecznej pod hasłem „Mordka się cieszy na widok Żubra”.

Marka Żubr od wielu lat realizuje kampanię „Żubr wspiera zagrożone gatunki", której celem jest ochrona zwierząt i edukowanie społeczeństwa na temat ich roli w zachowaniu przyszłości polskiej przyrody. Od 2019 r., poprzez Fundusz Żubra, marka wspomaga działania związane z ochroną środowiska, podejmowane przez organizacje ekologiczne, instytucje państwowe i naukowe. Dzięki współpracy z IBS PAN, przeprowadzone zostały różne inicjatywy, takie jak zakup specjalistycznego sprzętu dla Białowieskiego Parku Narodowego, zakup superkomputera do przetwarzania danych z detektorów w puszczy za pomocą sztucznej inteligencji, czy kampania promująca pozytywny wizerunek nietoperzy, w ramach której zainstalowano specjalne wieże.

Szóstą edycję kampanii, marka Żubr, kieruje również w stronę dzikich zwierząt oraz unikatowych przyrodniczo miejsc. W ramach corocznej kampanii społecznej, żubr znika z opakowań, ustępując miejsca zwierzętom zagrożonym. W tym roku są to: ryś, niedźwiedź, wilk i sóweczka.

Kampanię promują cztery 10-sekundowe spoty wideo, w których główną rolę odgrywają zwierzęta widoczne na butelkach i puszkach Żubra. Ich radosne pyski, mordki, paszcze i dzioby symbolizują poczucie bezpieczeństwa, które zapewnia Strażnik Puszczy. Hasło „Mordka się cieszy na widok Żubra” odnosi się do działań Funduszu Żubra, który przeznaczył 1 milion złotych na działania na rzecz ochrony przyrody i gatunków zagrożonych, w tym na zwiększenie obszaru Biebrzańskiego Parku Narodowego” – mówi Michał Szczerba, Brand Manager Żubr.

Współpraca z Fundacją Dziedzictwo Przyrodnicze, która kolejny raz jest partnerem Funduszu Żubra, przyniosła efekty w postaci 50 mikro rezerwatów i ochrony 15 godzinnych lasów na obszarach Polski Wschodniej. W tym roku, dzięki wsparciu ze strony Funduszu, planowane jest powiększenie obszaru Biebrzańskiego Parku Narodowego o 47,42 ha. Na terenach przyległych do Biebrzy powstają nowe mikrorezerwaty, a miejsca określane jako Wieczne Lasy zostaną zabezpieczone. W przeszłości, Fundusz Żubra udzielił wsparcia projektowi Polskiego Towarzystwa Ochrony Przyrody "Salamandra", którego celem było przywrócenie populacji susła moręgowanego w Polsce.

Kto odpowiada za kampanię?

Kampania „Mordka się cieszy na widok Żubra” będzie promowana w telewizji, mediach społecznościowych, a także poprzez współpracę z przyjaciółmi marki Żubr, do których dołączył Janusz Chabior – współpraca z artystą odbyła się za pośrednictwem Stars4Brands. Kampanię PR i digital przygotowała Agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda, planowanie i zakup mediów zostało przeprowadzone przez Agencję Mediową Zenith, kreację spotu stworzyło PZL, produkcję filmu zrealizowało Moon Films, postprodukcję przeprowadziło Platige, udźwiękowienie – Juice.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).