21.08.24, 15:30
iSpot bohaterem kampanii „Back to School” w Cinema City
W sierpniu br. w kinach Cinema City w całej Polsce wystartowała kampania autoryzowanych salonów i serwisów iSpot, dedykowanych produktom marki Apple.
Marka, w związku ze zbliżającym się początkiem roku szkolnego i akademickiego, przygotowała przekaz skierowany głównie do pełnoletnich uczniów oraz studentów. Kampania obejmuje projekcję 30-sekundowego spotu na ekranach kin oraz komunikację na nośnikach offscreen w holach (videowall i ekrany plazmowe) we wszystkich kinach sieci Cinema City w całej Polsce.
W spocie podkreślone są trzy cechy produktów Apple: zaawansowane zabezpieczenia, kompatybilność MacBooka z iPhonem oraz wytrzymałość baterii.
Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada należąca do Group One agencja mediowa Value Media. Działania w sieci Cinema City koordynuje New Age Media. Akcja potrwa do końca sierpnia br.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze