21.08.24, 07:30

Poczuć dom wszystkimi zmysłami. Spoty serwisu Otodom inspirowane wynikami badania Szcześliwy dom

Poczuć dom wszystkimi zmysłami – nowa inicjatywa Otodom, fot.: materiały prasowe

W ramach nowej kampanii Otodom, od 19 sierpnia br., w wybranych polskich mediach emitowane są spoty inspirowane wynikami tegorocznego badania “Szczęśliwy dom”. 

Najnowsza odsłona kampanii Otodom powstała we współpracy z agencją Leo Burnett. W ramach akcji przygotowano kilkudziesięciosekundowe spoty, które przedstawiają trzy historie. Za ich realizację odpowiada Papaya Films oraz duet reżyserski Andiamo: Mat Erdmann i Michał Więckowski.

Motywami przewodnimi spotów są dotyk, światło i spokój. W tym roku bohaterami reklamy są neogniazdownik, rodzina patchworkowa oraz neuroatypowy chłopak z psem – współdomownikiem. Filmiki będzie można oglądać od 19 sierpnia br. przez 10 tygodni w głównych stacjach telewizyjnych oraz na kilkudziesięciu kanałach tematycznych

Wyniki tegorocznych badań “Szczęśliwy dom” stanowiły inspirację dla twórców nowej odsłony kampanii reklamowej. W czwartej edycji projektu, na podstawie deklaracji reprezentatywnej grupy mieszkańców Polski, sprawdzono poziom dobrostanu na różnych etapach życia.

Reklamom telewizyjnym będą towarzyszyć działania digitalowe oraz PR, a także działania w mediach społecznościowych. Akcja crossmediowa zostanie wsparta drugą Otodomówką, czyli autorską formą briefingu prasowego z udziałem specjalistów Otodom oraz ekspertów zewnętrznych: dr Joanny Jurgi, neuroarchitektki, i Jana Gawrońskiego, samorzecznika i Społecznego Zastępcy Rzeczniczki Praw Dziecka.

Za komunikację PR marki w mediach odpowiada agencja Linkleaders. Kanałami social media Otodom zajmuje się zespół Cut the mustard. Zakup TV koordynuje dom mediowy Mindshare, a za działania digitalowe odpowiedzialny jest Salestube.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).