09.09.24, 23:21
T-Mobile promuje T Business
Ruszyła kampania marki T-Mobile na temat T Business – oferty kompleksowych rozwiązań składającej się z siedmiu różnych linii produktowych.
W ramach kampanii promowane są trzy rozwiązania z zakresu oferty T Business, m.in. Cyber Guard. Od 2 września br. kampania reklamowa widoczna jest w TV, internecie, social mediach, na ekranach LED w centrach biznesowych oraz w kontekstowych współpracach z mediami branżowymi.
Kampanię na rynek europejski przygotowała agencja Saatchi & Saatchi Germany. Jej adaptacją na rynek polski zajął się Departament Zarządzania Marką wraz z agencją PZL. Za działania w internecie odpowiada VML. Zakupem mediów zajął się Dom Mediowy Mindshare.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze