21.09.24, 08:00

Rankomat.pl w kampanii podkreśla wsparcie agentów ubezpieczeniowych

Kampania serwisu Rankomat.pl, fot.: materiały prasowe

W najnowszej kampanii rankomat.pl chce udowodnić, że można na niego liczyć, m.in. dzięki wsparciu prawie 200 agentów ubezpieczeniowych.

Polska multiporównywarka ubezpieczeń i produktów finansowych uruchomiła nową kampanię reklamową. Jej głównym celem jest wskazanie klientom, że rankomat.pl, poza możliwością porównywania ubezpieczeń online, to także wsparcie agentów ubezpieczeniowych.

W spotach TV odbiorcy będą mogli zobaczyć bohaterkę, która jest przytłoczona koniecznością samodzielnego wyboru spośród wielu ofert. Ma dużo potrzeb, musi kupić obowiązkowe ubezpieczenie komunikacyjne, chce chronić swoje mieszkanie, pragnie spokoju podczas wakacji i myśli o kredycie. Właśnie w takich chwilach może liczyć na wsparcie rankomat.pl.

Kampania rankomat.pl składa się z 30- i 15-sekundowych spotów, które są prezentowane od 16 września w telewizji i w Internecie. Towarzyszyć im będą działania promocyjne w kanałach online i mediach społecznościowych. W czasie kampanii multiporównywarka zaprezentuje również materiały, w których opowie o tym, jak wygląda praca agenta oraz jak każdego dnia angażują się w nią, aby wspierać klientów w wyborze najlepszej oferty.

Kampanię przygotował Departament Marketingu & E-commerce rankomat.pl wraz z agencją Przestrzeń. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Szut Szut Studio oraz studio postprodukcyjne Vein. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Wavemaker.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).