21.09.24, 08:00
Rankomat.pl w kampanii podkreśla wsparcie agentów ubezpieczeniowych
W najnowszej kampanii rankomat.pl chce udowodnić, że można na niego liczyć, m.in. dzięki wsparciu prawie 200 agentów ubezpieczeniowych.
Polska multiporównywarka ubezpieczeń i produktów finansowych uruchomiła nową kampanię reklamową. Jej głównym celem jest wskazanie klientom, że rankomat.pl, poza możliwością porównywania ubezpieczeń online, to także wsparcie agentów ubezpieczeniowych.
W spotach TV odbiorcy będą mogli zobaczyć bohaterkę, która jest przytłoczona koniecznością samodzielnego wyboru spośród wielu ofert. Ma dużo potrzeb, musi kupić obowiązkowe ubezpieczenie komunikacyjne, chce chronić swoje mieszkanie, pragnie spokoju podczas wakacji i myśli o kredycie. Właśnie w takich chwilach może liczyć na wsparcie rankomat.pl.
Kampania rankomat.pl składa się z 30- i 15-sekundowych spotów, które są prezentowane od 16 września w telewizji i w Internecie. Towarzyszyć im będą działania promocyjne w kanałach online i mediach społecznościowych. W czasie kampanii multiporównywarka zaprezentuje również materiały, w których opowie o tym, jak wygląda praca agenta oraz jak każdego dnia angażują się w nią, aby wspierać klientów w wyborze najlepszej oferty.
Kampanię przygotował Departament Marketingu & E-commerce rankomat.pl wraz z agencją Przestrzeń. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Szut Szut Studio oraz studio postprodukcyjne Vein. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Wavemaker.
Komentarze