23.09.24, 15:00

Ubierz życie w to, co cenne. Kampania marki Answear.com

Ruszyła wielokanałowa kampania „Ubierz życie w to, co cenne” realizowana przez Saatchi & Saatchi dla sklepu internetowego Answear.com na 12 rynkach CEE. Agencja odpowiada za strategię, kreację oraz realizację działań nowej odsłony.

Pod hasłem „Ubierz życie w to, co cenne”, Answear.com sklep internetowy z modą premium zachęca konsumentów do świadomego wyrażania siebie poprzez modę i podkreśla, że ubrania są czymś więcej niż tylko materiałem – są odzwierciedleniem wewnętrznych pragnień, marzeń i niezapomnianych chwil.

Agencja Saatchi & Saatchi była odpowiedzialna za opracowanie kompleksowej strategii komunikacji, koncepcji kreatywnej, a także realizację działań promocyjnych w różnych kanałach, w tym telewizji, OOH, social mediach oraz digitalu. Kampania została przygotowana na 12 rynków CEE i na tle innych działań ma wyróżniać się innowacyjnym podejściem do komunikacji marki, łącząc emocjonalny przekaz z nowoczesną estetyką.

Zdjęcia do kampanii zostały wykonane w Lizbonie przez Stellę Asię Consonni, znaną z współpracy z takimi markami jak Gucci, Prada czy Burberry. Jej unikalne spojrzenie i zdolność do uchwycenia emocji mają uczynić sesję zdjęciową kluczowym elementem tej kampanii, nadając jej wyjątkowy charakter.

Saatchi & Saatchi współpracuje z marką Answear w wyniku wygranego we wrześniu 2023 r. przetargu. Za strategiczne planowanie oraz zakup mediów odpowiada Starcom. Obie agencje należą do Publicis Groupe. Realizacją produkcji zajęła się Papaya Films Lisboa, post-produkcją – Platige Image, dźwiękiem - studio dźwiękowe Soundly.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).