11.10.24, 17:45
Urodzinowa loteria Carrefour. Pula nagród wynosi 2,8 mln zł
30 września br. rozpoczęła się loteria urodzinowa sieci Carrefour. Za strategię i kreacje komunikacji odpowiada agencja Saatchi & Saatchi.
W ramach działań komunikacyjnych Carrefour organizuje Wielką Loterię SzczęścioMAT z pulą nagród w kwocie 2,8 mln zł. Akcja ruszyła 30 września br. i potrwa do 19 października br. Wśród nagród znajdują się karty podarunkowe Carrefour na roczne zakupy, 80 artykułów gospodarstwa domowego oraz nagrody natychmiastowe
Agencja Saatchi & Saatchi odpowiada za strategię i kreację komunikacji wielokanałowej kampanii promującej 27. urodzin Carrefoura. Działania obejmują formaty TV, OOH, digital, social media, katalog oraz POS. Prodigious przygotował post produkcję wideo, a planowanie i strategia social mediowa była po stronie Performics. Agencje te należą do Publicis Groupe.
W przygotowanie działań zaangażowane były również Tank Production odpowiadający za produkcję TV, a także Arena Media, Pure Play oraz Performics za planowanie mediów.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze