02.10.24, 19:00

Uśmiech pochodzi od sera. Nowa komunikacja wizerunkowa Hochland

KV kampanii marki Hochland, fot.: materiały prasowe

4 października br. w Światowy Dzień Uśmiechu, zaplanowano start nowej kampanii wizerunkowej marki Hochland.

Komunikacja ma skupiać się na wzbudzaniu pozytywnych emocji u konsumentów. Ma także wzmocnić ich więź z marką.
Najnowsza kampania wizerunkowa Hochland opiera się na śmiałej tezie, że uśmiech pochodzi od sera. „W naszej komunikacji, oczywiście z przymrużeniem oka, udowodnimy, że za najsłynniejszymi uśmiechami i radosnymi sytuacjami z popkultury, sztuki i życia stoi… ser. I to ser Hochland!” – mówi Radosław Jurkowski, Kierownik Marketingu w Hochland Polska. „Opowiemy to wszystko oczami i językiem dzieci, co daje nam dużą lekkość przekazu i swobodę kreatywną. A co najważniejsze, taki koncept i format reklamy ma duży potencjał na wyróżnienie się w bloku reklamowym i bycie zapamiętanym przez widzów” – dodaje Jurkowski.

Kampanii TV towarzyszyć będzie szeroka komunikacja w internecie i mediach społecznościowych, a także w kinach i na nośnikach DOOH (Digital Out Of Home).

Na nową komunikację wizerunkową Hochland składa się również specjalna strategia dźwiękowa, stworzona w oparciu o analizę marki, jej wartości i styl komunikacji, przygotowana z agencją MassiveMusic Warsaw. „Brzmienie oraz charakter identyfikacji dźwiękowej marki (sonic branding) odzwierciedla kluczowe wyróżniki marki Hochland takie jak bliskość, zaufanie, uśmiech, rodzinność oraz, oczywiście, pyszny smak. Sam proces tworzenia muzyki i przełożenie atrybutów marki na język dźwięków, instrumentów i melodii był niezwykle interesujący i jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów” – mówi Radosław Jurkowski.

Za koncept nowej kampanii Hochland odpowiada agencja Ogilvy, produkcję powierzono firmie Hogarth, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Value Media.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).