02.10.24, 19:00
Uśmiech pochodzi od sera. Nowa komunikacja wizerunkowa Hochland
4 października br. w Światowy Dzień Uśmiechu, zaplanowano start nowej kampanii wizerunkowej marki Hochland.
Komunikacja ma skupiać się na wzbudzaniu pozytywnych emocji u konsumentów. Ma także wzmocnić ich więź z marką.
Najnowsza kampania wizerunkowa Hochland opiera się na śmiałej tezie, że uśmiech pochodzi od sera. „W naszej komunikacji, oczywiście z przymrużeniem oka, udowodnimy, że za najsłynniejszymi uśmiechami i radosnymi sytuacjami z popkultury, sztuki i życia stoi… ser. I to ser Hochland!” – mówi Radosław Jurkowski, Kierownik Marketingu w Hochland Polska. „Opowiemy to wszystko oczami i językiem dzieci, co daje nam dużą lekkość przekazu i swobodę kreatywną. A co najważniejsze, taki koncept i format reklamy ma duży potencjał na wyróżnienie się w bloku reklamowym i bycie zapamiętanym przez widzów” – dodaje Jurkowski.
Kampanii TV towarzyszyć będzie szeroka komunikacja w internecie i mediach społecznościowych, a także w kinach i na nośnikach DOOH (Digital Out Of Home).
Na nową komunikację wizerunkową Hochland składa się również specjalna strategia dźwiękowa, stworzona w oparciu o analizę marki, jej wartości i styl komunikacji, przygotowana z agencją MassiveMusic Warsaw. „Brzmienie oraz charakter identyfikacji dźwiękowej marki (sonic branding) odzwierciedla kluczowe wyróżniki marki Hochland takie jak bliskość, zaufanie, uśmiech, rodzinność oraz, oczywiście, pyszny smak. Sam proces tworzenia muzyki i przełożenie atrybutów marki na język dźwięków, instrumentów i melodii był niezwykle interesujący i jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów” – mówi Radosław Jurkowski.
Za koncept nowej kampanii Hochland odpowiada agencja Ogilvy, produkcję powierzono firmie Hogarth, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Value Media.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze