10.10.24, 20:30
A co, jeśli…? PZU zachęca do zabezpieczenia życia i zdrowia
Pod hasłem „A co, jeśli…?” marka PZU wystartowała z kampanią produktową promującą indywidualne ubezpieczenia na życie i zdrowie.
PZU w działaniach marketingowych zachęca do ubezpieczania się od nieprzewidzianych zdarzeń i zapewnienia sobie oraz bliskim ochrony życia i zdrowia.
„Kampania indywidualnych ubezpieczeń na życie „A co, jeśli…?” jest naturalną kontynuacją działań komunikacyjnych, którymi od połowy sierpnia promowaliśmy naszą kompleksową ofertę. W najbliższych tygodniach będziemy skupiać uwagę Polaków na korzyściach płynących z indywidualnych ubezpieczeń na życie, pokazując, że nasze produkty są dopasowane do potrzeb różnych grup, na różnych etapach życia” – mówi Marta Strzyżewska, dyrektor zarządzająca ds. marketingu i zaangażowań społecznych w Grupie PZU.
Kampania promująca indywidualne ubezpieczenia na życie PZU ruszyła1 października i potrwa do 10 listopada br. W jej trakcie realizowane będą szerokie działania - w telewizji (spot 15-sekundowy), w kanale digital, w oddziałach PZU oraz wśród agentów ubezpieczyciela. Kreacje przygotowała agencja 2012, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Sigma Bis.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze