21.10.24, 18:00
100 tys. do wygrania w loterii marki Lay’s
Marka Lay’s przygotowała loterię w której klienci mogą wygrać nawet 100 tys. zł. Jesienne działania promocyjne wspierają także influencerzy.
Marka Lay’s w najnowszych działaniach promocyjnych prezentuje proces, który stoi za każdym chipsem Lay’s. Marka zaprosiła na swoje pola uprawne grupę influencerów. W wizycie na polach ziemniaków oraz u rolników, którzy od pokoleń współpracują z marką, uczestniczyli, m.in. Kasia Węsierska (@kasia_wesierska), Jakub Kosel (@jakobkosel), Dawid Oleszko (@roslinnehistorie), Piotr Latała (@zieminiak.tv) oraz ekipa chłopaków z kanału @5sposobow.
Od września do końca października br. trwa loteria Lay’s, w której codziennie można wygrać 1 tys. zł, a w wielkim finale 100 tys. zł. Aby wziąć udział w loterii, trzeba kupić paczkę chipsów Lay’s i zarejestrować dowód zakupu na stronie akcji.
Za strategię, koncept kreatywny oraz produkcję materiałów digitalowych odpowiada agencja H2O Creative, natomiast planowaniem i zakupem mediów oraz współpracą z influencerami zajmuje się Zenith. Za organizację i prowadzenie loterii odpowiada agencja Avanti.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze