23.10.24, 07:30
Każdy ma swoje Grzeszki… Grześki. A jakie są Twoje? Grześki wracają z nowym spotem
Marka Grześki (Colian) rozpoczęła kolejną odsłoną komunikacji w ramach platformy „Każdy ma swoje Grzeszki-Grześki”.
22 października br. ruszyła najnowsza kampania prowadzona pod hasłem „Każdy ma swoje Grześki”. Nowy spot, promujący ofertę marki, składa się z czterech historii ukazujących różne „grzeszki” - drobne, codzienne słabostki, które wywołują uśmiech i pozwalają z większym dystansem patrzeć na świat wokół nas. Jak przekonuje marka, to właśnie one sprawiają, że jesteśmy wyjątkowi i jedyni w swoim rodzaju – tak jak ulubione wafelki Grześki, które towarzyszą każdego dnia.
Kluczowym elementem tegorocznej kampanii jest nowy spot reklamowy, który będzie emitowany w największych ogólnopolskich stacjach TV aż do końca grudnia br. Marka Grześki będzie również intensywnie promowana w mediach społecznościowych oraz digitalu.
Koncepcję kreatywną spotu opracowała agencja AżTuNagle, za produkcję odpowiada dom produkcyjny Lemon. Zakupem mediów zajęła się agencja Initiative, natomiast działania digital prowadzi NAV Agency. Doradztwo w zakresie public relations zapewnia Kolterman Media Communications.
Komentarze