23.10.24, 07:30
Każdy ma swoje Grzeszki… Grześki. A jakie są Twoje? Grześki wracają z nowym spotem
Marka Grześki (Colian) rozpoczęła kolejną odsłoną komunikacji w ramach platformy „Każdy ma swoje Grzeszki-Grześki”.
22 października br. ruszyła najnowsza kampania prowadzona pod hasłem „Każdy ma swoje Grześki”. Nowy spot, promujący ofertę marki, składa się z czterech historii ukazujących różne „grzeszki” - drobne, codzienne słabostki, które wywołują uśmiech i pozwalają z większym dystansem patrzeć na świat wokół nas. Jak przekonuje marka, to właśnie one sprawiają, że jesteśmy wyjątkowi i jedyni w swoim rodzaju – tak jak ulubione wafelki Grześki, które towarzyszą każdego dnia.
Kluczowym elementem tegorocznej kampanii jest nowy spot reklamowy, który będzie emitowany w największych ogólnopolskich stacjach TV aż do końca grudnia br. Marka Grześki będzie również intensywnie promowana w mediach społecznościowych oraz digitalu.
Koncepcję kreatywną spotu opracowała agencja AżTuNagle, za produkcję odpowiada dom produkcyjny Lemon. Zakupem mediów zajęła się agencja Initiative, natomiast działania digital prowadzi NAV Agency. Doradztwo w zakresie public relations zapewnia Kolterman Media Communications.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze