10.11.24, 16:00
Citroën C3 wyjeżdża z pałacu na królewskiej poduszce
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Citroën zrealizowała działanie fake out of home (FOOH), które jest elementem kampanii wprowadzającej na rynek nową odsłonę Citroëna C3.
Idea kreatywna działań marketingowych nawiązuje do Wielkiej Rewolucji Francuskiej, w myśl której zrealizowana jest globalna kampania modelu. Zdjęcia zrealizowano w Pałacu Branickich w Białymstoku.
Animacja 3D, łącząca tradycyjną formę reklamy (OOH) z technologią CGI (computer generated imagery), ma podkreślać rozwiązania zastosowane w czwartej generacji tego hatchbacka .
Za koncepcję FOOH oraz koordynację realizacji odpowiada Leo Burnett Warszawa, natomiast za produkcję i postprodukcję animacji 3D oraz spotu – Prodigious. Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom, który wspólnie z Leo Burnett tworzą część Publicis Groupe w Polsce, wspierając - w formule Power of One, jako Collective - marketingowe działania klienta Stellantis – właściciela marki Citroën.
Komentarze