06.11.24, 20:30
Na święta i na co dzień. Świąteczna kampania marki IKEA
IKEA ruszyła z kampanią świąteczną - wielokanałowym projektem obejmującym działania w TV, internecie oraz kinach. Jej celem jest pokazanie, jak można budować wyjątkową świąteczną atmosferę w domu, by została z nami na dłużej.
IKEA ruszyła z emisją spotu w ramach kampanii „Na święta i na co dzień”. Jak przekonuje marka, powszechnie wiadomo, że domowe zwierzaki, także uroczy jamnik - bohater spotu, tak szczerze jak nikt, potrafią okazywać swój entuzjazm i melancholię. Są prawdziwe w swoich uczuciach i uświadamiają nam, jak ważna jest potrzeba bliskości. Nieważne czy są święta, czy to zwykły dzień. Przypominają też, że warto te piękne chwile świątecznych spotkań z bliskimi, przenosić na codzienne domowe życie.
„Ideą spotu jest podkreślenie tego, co w świętach najważniejsze – radości ze wspólnych spotkań. Nie tylko tych między ludźmi, ponieważ nasi pupile także cieszą się z obecności swoich przyjaciół. IKEA oferuje produkty, które wspierają chwile spędzane razem. Dodatkowo spot pokazuje to, co doskonale znamy z opowiadań i tysięcy zdjęć od naszych klientów: fotele i inne meble IKEA stają się ulubionymi miejscami dla ich pupili! Zwierzaki mieszkają w ponad połowie polskich rodzin, w najszczerszy sposób pokazują swoje szczęście i smutek, a my przeżywamy je razem z nimi. Cieszymy się, że nasze produkty tworzą atmosferę bliskości i radości w domach wielu ludzi, zarówno na święta, jak i na co dzień” - mówi Karolina Szabłowska Kierowniczka ds. Komunikacji Marketingowej IKEA Retail w Polsce.
Spot można obejrzeć w TV, internecie oraz w wybranych kinach w dwóch wersjach czasowych: 30s i 60s. Wykorzystano w nim piosenkę: Kiss a Dream • Las Vegas Big Band • Swingers & Crooners. IKEA przygotowała również konkurs dla właścicieli pupili, zachęcając ich do dzielenia się zdjęciami, na których widać produkty marki jako ulubione miejsca odpoczynku ich zwierząt.
Za adaptację spotu i kreację kampanii odpowiada agencja VML, część digitalową – Wavemaker. Przy kampanii, IKEA współpracuje również z wybranymi influencerami, którzy na swoich kontach w social mediach będą prezentować świąteczne kolekcje i inspirować do kreatywnego podejścia do urządzania wnętrz.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze