06.11.24, 20:30

Na święta i na co dzień. Świąteczna kampania marki IKEA

KV kampanii marki IKEA, fot.: materiały prasowe

IKEA ruszyła z kampanią świąteczną - wielokanałowym projektem obejmującym działania w TV, internecie oraz kinach. Jej celem jest pokazanie, jak można budować wyjątkową świąteczną atmosferę w domu, by została z nami na dłużej.

IKEA ruszyła z emisją spotu w ramach kampanii „Na święta i na co dzień”. Jak przekonuje marka, powszechnie wiadomo, że domowe zwierzaki, także uroczy jamnik - bohater spotu, tak szczerze jak nikt, potrafią okazywać swój entuzjazm i melancholię. Są prawdziwe w swoich uczuciach i uświadamiają nam, jak ważna jest potrzeba bliskości. Nieważne czy są święta, czy to zwykły dzień. Przypominają też, że warto te piękne chwile świątecznych spotkań z bliskimi, przenosić na codzienne domowe życie.

Ideą spotu jest podkreślenie tego, co w świętach najważniejsze – radości ze wspólnych spotkań. Nie tylko tych między ludźmi, ponieważ nasi pupile także cieszą się z obecności swoich przyjaciół. IKEA oferuje produkty, które wspierają chwile spędzane razem. Dodatkowo spot pokazuje to, co doskonale znamy z opowiadań i tysięcy zdjęć od naszych klientów: fotele i inne meble IKEA stają się ulubionymi miejscami dla ich pupili! Zwierzaki mieszkają w ponad połowie polskich rodzin, w najszczerszy sposób pokazują swoje szczęście i smutek, a my przeżywamy je razem z nimi. Cieszymy się, że nasze produkty tworzą atmosferę bliskości i radości w domach wielu ludzi, zarówno na święta, jak i na co dzień” - mówi Karolina Szabłowska Kierowniczka ds. Komunikacji Marketingowej IKEA Retail w Polsce.

Spot można obejrzeć w TV, internecie oraz w wybranych kinach w dwóch wersjach czasowych: 30s i 60s. Wykorzystano w nim piosenkę: Kiss a Dream • Las Vegas Big Band • Swingers & Crooners. IKEA przygotowała również konkurs dla właścicieli pupili, zachęcając ich do dzielenia się zdjęciami, na których widać produkty marki jako ulubione miejsca odpoczynku ich zwierząt.

Za adaptację spotu i kreację kampanii odpowiada agencja VML, część digitalową – Wavemaker. Przy kampanii, IKEA współpracuje również z wybranymi influencerami, którzy na swoich kontach w social mediach będą prezentować świąteczne kolekcje i inspirować do kreatywnego podejścia do urządzania wnętrz. 

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).