14.11.24, 06:00

Coca-Cola ponownie budzi Mikołaja. Świąteczna ciężarówka dotrze do pięciu miast

KV kampanii marki Coca Cola, fot.: materiały prasowe

Kontynuując zeszłoroczne przesłanie „Świat potrzebuje więcej Mikołajów”, Coca-Cola chce odkrywać wewnętrznego Mikołaja, który drzemie w każdej z osób, a także zachęca do dzielenia się dobrem i wspólnego spędzania czasu – nie tylko podczas przystanków świątecznej ciężarówki.

Coca-Cola w świątecznej aktywacji chce pokazać, jak ważne jest bycie razem oraz wzajemne wsparcie. Po raz kolejny do polskich miast zawita świąteczna ciężarówka Coca-Cola, a utworzone w ramach przystanków strefy umożliwią celebrowanie tego wyjątkowego czasu we wspólnym gronie. Tym razem marka odwiedzi Wrocław (6.12), Lubin (7.12), Łowicz (8.12), Toruń (19.12) oraz piąte miasto (20 lub 21.12) wybrane przez samych konsumentów w ramach głosowania, w aplikacji Coca-Cola.

Aby oddać głos na ostatnią miejscowość, w której się pojawi, trzeba mieć pobraną aplikację Coca-Cola na urządzeniu mobilnym. Zwycięży miasto, które do 5 grudnia 2024 r. do godz. 23:59, uzbiera najwięcej głosów. Wpływ na wynik może mieć każdy, pod warunkiem ukończenia 13 roku życia. Jeden użytkownik może oddać maksymalnie pięć głosów. Miasto, w którym może jeszcze w tym roku pojawić się ciężarówka Coca-Cola to: Elbląg, Gorzów Wielkopolski, Świdnica, Ostrołęka, Grodzisk Mazowiecki, Piotrków Trybunalski, Puławy, Zamość i Tarnobrzeg. Wyniki zostaną ogłoszone 6 grudnia br.
W aplikacji Coca-Cola czekają na użytkowników również inne aktywności. Dzięki innowacyjnemu narzędziu, każdy kto ma pobraną aplikację mobilną może stworzyć własną, wirtualną śnieżną kulę. Wystarczy podzielić się swoim ulubionym świątecznym momentem z Mikołajem, by sztuczna inteligencja ożywiła je w formie wyjątkowej grafiki.

Marka przygotowała także aktywację konsumencką, w ramach której można wygrać wycieczkę do Wioski Świętego Mikołaja w Rovaniemi oraz świąteczne gadżety i vouchery. Aby wziąć w niej udział, należy mieć 13 lat oraz kupić produkt Coca-Cola lub Coca-Cola Zero Cukru, a następnie wpisać kod spod nakrętki w aplikacji Coca-Cola. Akcja będzie trwać do 20 grudnia br.

Świąteczna kampania

Świąteczna kampania Coca-Cola obejmuje swoim zakresem reklamę TV, nośniki OOH, działania digital, komunikację w mediach społecznościowych i na kanałach influencerów, aktywności w sklepach, non-standardy oraz komunikację PR. Przy realizacji marka współpracuje m.in. z agencjami EssenceMediacom, Fortis, Hogarth, Wavemaker i 24/7Communication. 

Komentarze

Powiązane

04.12.24, 10:08
| reklama & PR » ludzie
Rafał Szafraniec dołączył do Value Media
Do zespołu Value Media (Group One) w roli Business Directora dołączył Rafał Szafraniec, który będzie odpowiadać za rozwój współpracy pomiędzy agencją a Orange Polska, a także pracę dedykowanego zespołu współpracującego z klientem.
04.12.24, 09:31
| reklama & PR » informacje
OBTK wesprze MAKRO Polska w komunikacji projektu Szef dla Młodych Talentów
Agencja On Board Think Kong rozpoczęła obsługę firmy MAKRO Polska, obejmującą kompleksową obsługę mediów społecznościowych w ramach programu „Szef dla Młodych Talentów”.
03.12.24, 17:45
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Biuro reklamy Grupy Eurozet już z nową strukturą
Grupa Eurozet finalizuje zmiany w strukturze biura reklamy. Zintegrowany obszar sprzedaży bezpośredniej i agencyjnej będzie się składać z pięciu kluczowych obszarów biznesowych: Działu Planowania i Zakupu Radia, Działu Rozwoju Produktu Digital, Działu Rozwoju Narzędzi Sprzedażowych, Działu Niestandardów i Promocji oraz Działu Analiz i Wsparcia Sprzedaży.
03.12.24, 10:50
| reklama & PR » informacje
Bielenia, Rozbicki i Hołdys w kampanii Strzel kasą na zwierzaki
2 grudnia br. wystartowała kampania „Strzel kasą na zwierzaki” zbierająca fundusze na wsparcie Sylwestrowego Patrolu Animalsów Stowarzyszenia OTOZ.
03.12.24, 06:00
| reklama & PR » ludzie
Paweł Bednarz nowym dyrektorem PR w Alior Banku
Na początku listopada br., stanowisko dyrektora działu PR w Alior Banku objął Paweł Bednarz, ekspert z blisko 17-letnim doświadczeniem w mediach i komunikacji. Wcześniej pracował jako dziennikarz, ekspert ds. komunikacji oraz konsultant medialny.
02.12.24, 23:09
| reklama & PR » informacje
Pssst, poświętuj trochę. Świąteczna kampania Pepsi
Ruszyła kampania świąteczna Pepsi pod hasłem „Pssst, poświętuj trochę”, w której marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego świętowania. W ramach kampanii realizowane są różnorodne działania, w tym aktywacje konsumenckie oraz konkurs.
02.12.24, 21:13
| reklama & PR » informacje
Dawanie jest najlepszym prezentem. Milka przymyka oko na świąteczne niedoskonałości
Rozpoczęła się świąteczna kampania Milka, która ma zachęcać wszystkich, by odpuścić sobie pogoń za idealną Gwiazdką i więcej czasu poświęcić bliskim.
02.12.24, 19:33
| reklama & PR » ludzie
Bartosz Malina dołączył do dentsu Polska
Do dentsu Polska dołączył Bartosz Malina i objął stanowisko Head of AI.
02.12.24, 17:30
| reklama & PR » informacje
Marki SEAT i CUPRA w wyniku przetargu wybierają 24/7Communication
W wyniku przetargu, marki SEAT i CUPRA rozpoczęły współpracę z agencją 24/7Communication. 
01.12.24, 21:56
| reklama & PR » informacje
Najnowszy raport Elephate o źródłach ruchu na stronach polskich firm SaaS
Agencja Elephate zaprezentowała nowy raport „Źródła ruchu na stronach polskich firm SaaS” edycja 2024. Publikacja powstała na podstawie analizy danych 371 stron internetowych firm działających w modelu Software as a Service (SaaS) z 40 różnych branż. Celem raportu jest szczegółowe przyjrzenie się źródłom ruchu oraz ukazanie trendów marketingu cyfrowego w polskim sektorze SaaS. Pod patronatem portalmedialny.pl. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 05.01.25

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

do 04.01.25

Do wygrania gra planszowa marki Granna.

do 03.01.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.