05.12.24, 18:00
Znika Tchibo, pojawia się Eduscho. Nowe opakowanie i logotyp żółtej Family
Żółta Family, jedna z najpopularniejszych marek kawowych w Polsce, od teraz należy do rodziny Eduscho. Zmieniło się opakowanie i logotyp, ale receptura pozostaje bez zmian.
Kawa Family, mielona i instant, jest nadal dostępna w tradycyjnych żółtych opakowaniach, które od teraz zawierają logotyp Eduscho (zamiast Tchibo) oraz naklejkę informującą o nowym opakowaniu i niezmienionym smaku. Gramatura i format produktu pozostają takie same.
„Żółta kawa Family to smak i aromat, który kochają Polacy. Teraz ten kultowy brand dołączył do rodziny Eduscho, tworząc silną ofertę w segmencie ekonomicznym. Zmiana dotyczy wyłącznie logotypu, znika Tchibo, pojawia się Eduscho” – mówi Izabela Brzozowska, Senior Brand Manager Coffee & RTD PL w Tchibo Warszawa.
Kawa Family została połączona z marką Eduscho, co wpływa na lepszą widoczność produktu na półkach sklepowych. Opakowanie zostało zaktualizowane, aby pasowało do stylistyki Eduscho, z filiżanką na froncie i informacjami o historii marki, która od 1924 r. oferuje kawę.
Kampania reklamowa związana z rebrandingiem popularnej kawy Family w Polsce jest już w toku. W ramach działaniach marketingowych, w telewizji, materiałach POSM i gazetkach klienckich podkreślane jest, że produkt ma nowe opakowanie, ale jego smak i aromat pozostają niezmienione. Za działania ATL odpowiada agencja DDB, BTL realizuje Trade MKT, zakup mediów koordynuje OMD, a działania w mediach społecznościowych prowadzi GoldenSubmarine.
Nowe opakowania zaczęły być dostępne w sklepach, jednak na półkach wciąż można znaleźć kawę Tchibo Family w starej wersji graficznej. Produkt ten będzie dostępny do momentu wyprzedania dotychczasowego zapasu.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze