05.12.24, 18:00

Znika Tchibo, pojawia się Eduscho. Nowe opakowanie i logotyp żółtej Family

Rebranding Żółtej Kawy Family, fot.: materiały prasowe

Żółta Family, jedna z najpopularniejszych marek kawowych w Polsce, od teraz należy do rodziny Eduscho. Zmieniło się opakowanie i logotyp, ale receptura pozostaje bez zmian.

Kawa Family, mielona i instant, jest nadal dostępna w tradycyjnych żółtych opakowaniach, które od teraz zawierają logotyp Eduscho (zamiast Tchibo) oraz naklejkę informującą o nowym opakowaniu i niezmienionym smaku. Gramatura i format produktu pozostają takie same.

Żółta kawa Family to smak i aromat, który kochają Polacy. Teraz ten kultowy brand dołączył do rodziny Eduscho, tworząc silną ofertę w segmencie ekonomicznym. Zmiana dotyczy wyłącznie logotypu, znika Tchibo, pojawia się Eduscho” – mówi Izabela Brzozowska, Senior Brand Manager Coffee & RTD PL w  Tchibo Warszawa.

Kawa Family została połączona z marką Eduscho, co wpływa na lepszą widoczność produktu na półkach sklepowych. Opakowanie zostało zaktualizowane, aby pasowało do stylistyki Eduscho, z filiżanką na froncie i informacjami o historii marki, która od 1924 r. oferuje kawę.

Kampania reklamowa związana z rebrandingiem popularnej kawy Family w Polsce jest już w toku. W ramach działaniach marketingowych, w telewizji, materiałach POSM i gazetkach klienckich podkreślane jest, że produkt ma nowe opakowanie, ale jego smak i aromat pozostają niezmienione. Za działania ATL odpowiada agencja DDB, BTL realizuje Trade MKT, zakup mediów koordynuje OMD, a działania w mediach społecznościowych prowadzi GoldenSubmarine.

Nowe opakowania zaczęły być dostępne w sklepach, jednak na półkach wciąż można znaleźć kawę Tchibo Family w starej wersji graficznej. Produkt ten będzie dostępny do momentu wyprzedania dotychczasowego zapasu.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).