13.12.24, 10:15

Na Komfortowej. Marka Komfort prezentuje swój pierwszy serial

"Na Komfortowej" serial marki Komfort, fot.: materiały prasowe

Komfort, ekspert w renowacji wnętrz, po raz pierwszy wprowadza swoją produkcję rozrywkową, debiutując miniserialem „Na Komfortowej” na kanale YouTube. To komediowy format, który w zabawny sposób łączy temat remontów z codziennymi perypetiami życia w związku, a w głównych rolach występują Edyta Herbuś i Piotr Bukowiecki.

„Na Komfortowej” to zabawna i lekka historia o parze, która decyduje się na kompleksową rearanżację swojego domu. W towarzystwie kolorowych postaci, takich jak architekt wnętrz, terapeuta, majster budowy oraz eksperci i doradcy ze sklepów Komfort, bohaterowie w przystępny sposób ukazują wyzwania związane z remontem.

Obecność marki Komfort w fabule jest subtelnie wpleciona w scenografię, która wykorzystuje produkty dostępne w jej ofercie, takie jak podłogi, listwy, meble i dodatki. Lokowanie produktów odbywa się w sposób naturalny, prezentując, jak elementy tej oferty mogą być częścią procesu aranżacji wnętrz.

Serial „Na Komfortowej” stanowi część strategii marki, której celem jest poszerzenie działań promujących produkty z kategorii łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie poza tradycyjne formy reklamy. „Decydując się na tę produkcję, postawiliśmy na coś znacznie więcej, niż tradycyjne podejście do reklamy. „Na Komfortowej” to historia pełna autentyczności, która łączy humor z inspiracjami wnętrzarskimi. To również dowód, że Komfort potrafi zaskakiwać – nie tylko jako ekspert w dziedzinie remontowej, ale także jako twórca angażującego i przystępnego contentu. Chcemy pokazać, że dom to nie tylko przestrzeń do życia, ale także miejsce, które odzwierciedla nasze relacje i emocje” – mówi Magdalena Stępień, Chief Marketing Officer w Sklepy Komfort S.A.

Produkcja i koncepcja serialu to rezultat współpracy marki Komfort, pełniącej rolę partnera strategicznego, oraz StudioCity, które odpowiadało za scenariusz i reżyserię. Za strategię i realizację kampanii na Facebooku (Facebook Awareness) oraz YouTube (YouTube In-Stream) odpowiada agencja mediowa Value Media. Natomiast agencja Labcon zajmuje się obsługą marki w zakresie advocacy oraz komunikacji współpracy.

„Chcieliśmy stworzyć format, który nie tylko promuje markę, ale także angażuje i bawi widzów. Zainspirowaliśmy się ideą love brandu, wnosząc coś nowego i świeżego na rynek reklamy” – podkreśla Piotr Bukowiecki, producent serii.

Pierwszy odcinek jest dostępny na kanale YouTube marki od 9 grudnia 2024 r., a kolejne będą udostępniane co tydzień w poniedziałki.

Komentarze

Powiązane

05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).
03.04.25, 17:42
| reklama & PR » informacje
Continental dołącza do grona klientów Walk PR
Na początku kwietnia br., do grona klientów Walk PR dołączył producent opon Continental.  
03.04.25, 13:55
| reklama & PR » informacje
Sven Hannawald ambasadorem marki BLITZbee
Sven Hannawald - skoczek narciarski, medalista olimpijski i triumfator Turnieju Czterech Skoczni, dołącza do BLITZbee - marki naturalnych napojów funkcjonalnych na bazie miodu i kofeiny w roli ambasadora. 
03.04.25, 12:30
| reklama & PR » informacje
Bank Pekao S.A. w przetargu wybiera UM
Agencja mediowa UM (IPG Mediabrands) wygrała przetarg na obsługę mediową Banku Pekao S.A.