23.02.25, 13:53
Marki E.Wedel i Tymbark z limitową edycją czekolad
Dwie polskie marki – E.Wedel i Tymbark – stworzyły, limitowaną edycję czekolad w dwóch smakach: Mleczna Jabłko-Wiśnia i Mleczna Jabłko-Mięta.
E.Wedel, marka z ponad 170-letnią tradycją oraz Tymbark działający od 1936 r. Nowe mleczne czekolady wedlowskie są inspirowane połączeniami smakowymi napojów Tymbark. Marka wprowadza element zabawy, integrując w opakowaniach kapsel Tymbarku. W środku opakowań na konsumentów czekają kontekstowe hasełka.
„Tworząc nową linię czekolad, chcieliśmy połączyć to, co w obu markach najlepsze – tradycję, rozpoznawalność i odważne podejście do smaków. Jabłko-Wiśnia i Jabłko-Mięta to wyjątkowe kompozycje, które przywołują wspomnienia, a jednocześnie zaskakują orzeźwiającą owocowością” – Paweł Dybek, Młodszy Kierownik Marki w E.Wedel.
Wprowadzenie nowej linii produktowej wesprze kampania marketingowa pod hasłem „Kultowe połączenia pełne przyjemności”. Planowane są działania w obszarze brandowych kanałów social media. Kreację kampanii przygotowała agencja Plej, a projekt opakowań wspólnych produktów E.Wedel i Tymbark opracowała agencja brandingowa WRD. Za komunikacją stoi natomiast agencja 24/7Communication.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze