06.03.25, 17:30

Bank Millennium zachęca do korzystania z kantoru w aplikacji mobilnej

Kampania Banku Millennium, fot.: materiały prasowe

Bank Millennium promuje kantor wymiany walut dostępny w ich aplikacji mobilnej. W telewizji i internecie wystartowała właśnie nowa kampania reklamowa.

Nowa reklama Banku Millennium zabiera widzów w podróż do Londynu, pokazując, jak łatwo można zarządzać swoimi finansami za granicą. Kluczem do udanego wyjazdu jest nie tylko wybór ciekawego miejsca, ale także skorzystanie z kantoru w aplikacji bankowej. W spocie Maciej Musiał prezentuje, jak szybko i po atrakcyjnym kursie wymienić walutę, a następnie wraz z przyjaciółmi eksploruje brytyjską stolicę. Płacąc kartą do konta w lokalnej walucie, korzysta z londyńskich atrakcji, m.in. przejazdu turystycznym autobusem i zakupów na kultowym Camden Market.

„Mój sposób na udany wyjazd za granicę. Krok pierwszy: wybierz fajne miejsce. Krok drugi: wejdź do apki Millennium i łatwo wymień walutę w kantorze po korzystnym kursie. Krok trzeci: ciesz się podróżą! I płać wygodnie kartą do konta Millennium 360°połączoną z Twoim kontem walutowym. Wymieniaj walutę w apce Millennium, a wydatki za granicą zawsze będziesz mieć pod kontrolą” – przekonują w spocie reklamowym Radosław Kotarski i Maciej Musiał.

Spot TV będzie emitowany na ogólnopolskich stacjach, wybranych kanałach tematycznych oraz w serwisie YouTube na oficjalnym kanale Banku Millennium. Kampania obejmie również działania w internecie. Za koncepcję reklamy telewizyjnej odpowiada agencja Change Serviceplan, a zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).