06.03.25, 14:15

Uśmiech pochodzi od sera. Kolejna odsłona kampanii wizerunkowej Hochland

KV kampanii marki Hochland, fot.: materiały prasowe

W marcu br., wystartowała nowa odsłona kampanii wizerunkowej „Uśmiech pochodzi od sera”. Komunikacja ma skupiać się na wzbudzaniu pozytywnych emocji u konsumentów oraz wzmocnieniu ich więzi z marką, a przedstawiony świat widziany jest z perspektywy dziecka.

Marka Hochland kontynuuje kampanię wizerunkową. Główny przekaz pozostaje taki sam: istnieją twarde dowody na to, że ser podnosi poziom serotoniny i potrafi zmienić zwykłe chwile w naprawdę pyszne momenty. Zmieniają się natomiast bohaterowie spotu – w poprzedniej odsłonie byli to aktorzy i reżyser na planie filmowym, a tym razem to księżniczka, której towarzyszą damy dworu i rycerz ratujący jej uśmiech. Ich przygody są tłem dla zaprezentowania szerokiego portfolio Hochland, w tym kremowych serów twarogowych (Kanapkowy), wariantów topionych oraz serów żółtych w plastrach.

Nowej odsłownie kampanii „Uśmiech pochodzi od sera” towarzyszyć będzie szeroka komunikacja w mediach obejmująca spoty telewizyjne, obecność w digitalu, sieci kin Helios i Multikino, formy DOOH, które w zabawny sposób wyjaśniają, że za najważniejszymi uśmiechami z kultury, historii i sztuki stoi ser – ser Hochland. Nie zabraknie również znanej z pierwszej odsłony identyfikacji dźwiękowej stworzonej przez agencję MassiveMusic Warsaw. Melodia będzie ta sama, ale jej brzmienie dopasowane zostało do widocznego w spocie dworu królewskiego” – mówi Radosław Jurkowski, Kierownik Marketingu w Hochland Polska.

Podobnie, jak przy pierwszej odsłonie, także teraz za koncept kampanii odpowiada agencja Ogilvy, produkcję powierzono firmie Hogarth, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Value Media.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).