06.03.25, 14:15
Uśmiech pochodzi od sera. Kolejna odsłona kampanii wizerunkowej Hochland
W marcu br., wystartowała nowa odsłona kampanii wizerunkowej „Uśmiech pochodzi od sera”. Komunikacja ma skupiać się na wzbudzaniu pozytywnych emocji u konsumentów oraz wzmocnieniu ich więzi z marką, a przedstawiony świat widziany jest z perspektywy dziecka.
Marka Hochland kontynuuje kampanię wizerunkową. Główny przekaz pozostaje taki sam: istnieją twarde dowody na to, że ser podnosi poziom serotoniny i potrafi zmienić zwykłe chwile w naprawdę pyszne momenty. Zmieniają się natomiast bohaterowie spotu – w poprzedniej odsłonie byli to aktorzy i reżyser na planie filmowym, a tym razem to księżniczka, której towarzyszą damy dworu i rycerz ratujący jej uśmiech. Ich przygody są tłem dla zaprezentowania szerokiego portfolio Hochland, w tym kremowych serów twarogowych (Kanapkowy), wariantów topionych oraz serów żółtych w plastrach.
„Nowej odsłownie kampanii „Uśmiech pochodzi od sera” towarzyszyć będzie szeroka komunikacja w mediach obejmująca spoty telewizyjne, obecność w digitalu, sieci kin Helios i Multikino, formy DOOH, które w zabawny sposób wyjaśniają, że za najważniejszymi uśmiechami z kultury, historii i sztuki stoi ser – ser Hochland. Nie zabraknie również znanej z pierwszej odsłony identyfikacji dźwiękowej stworzonej przez agencję MassiveMusic Warsaw. Melodia będzie ta sama, ale jej brzmienie dopasowane zostało do widocznego w spocie dworu królewskiego” – mówi Radosław Jurkowski, Kierownik Marketingu w Hochland Polska.
Podobnie, jak przy pierwszej odsłonie, także teraz za koncept kampanii odpowiada agencja Ogilvy, produkcję powierzono firmie Hogarth, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Value Media.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze