Sylwia Butor ambasadorką serum Garnier Vitamin C+
„Promienna skóra, mniej przebarwień w 3 dni” to claim kampanii ulepszonego serum Garnier Vitamin C+ zrealizowanej przez Publicis Warsaw (d. Publicis Worldwide Poland). Jej twarzą i ambasadorką jest modelka i influencerka Sylwia Butor.
Kampania będzie widoczna w TV, digitalu, OOH, prasie oraz punktach sprzedaży. Agencja Publicis Warsaw odpowiada za sesję fotograficzną z udziałem Sylwii Butor, adaptację KV, lokalne assety do digitalu, OOH oraz prasy, a także adaptację digitalowych i telewizyjnych materiałów wideo. Sesję zdjęciową wykonał Łukasz Pęcak. Za jej organizację oraz postprodukcję materiałów odpowiada Prodigious, również należący do struktur Publicis Groupe. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Wavemaker. Za współpracę z Sylwią Butor odpowiada agencja advocacy Enyo.
Kampania potrwa do 1 maja br.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze