16.01.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Level Wawel. Marka wprowadza nową platformę komunikacyjną Level Wawel
„Level Wawel” - to hasło kampanii i zarazem nowa platforma komunikacji krakowskiego producenta słodyczy Wawel SA.
29.10.23, 13:33
| reklama & PR » informacje
Wojtek Baranowski w piosence Wróć promuje usługę Alior Pay Alior Banku
Trwa kampania marketingowa 360o promująca usługę Alior Pay. Alior Bank zaprosił do współpracy Wojtka Baranowskiego i producenta Łukasza Dowgiałło (Luxona) oraz influencerów. W ramach kampanii powstała piosenka „Wróć” oraz teledysk do niej.
11.09.23, 11:16
| reklama & PR » informacje
Alior Bank rusza z kampanią refinansowania kredytów dla mikrofirm
Alior Bank ruszył z kampanią promującą refinansowanie kredytów firmowych zaciągniętych w innych bankach. Akcja skierowana jest do firm z przychodami do 5 mln zł za ostatni rok obrachunkowy. Promocja trwa do końca grudnia 2023 r.
19.04.22, 20:30
| reklama & PR » informacje
Rata stała jak skała. Alior Bank startuje z kampanią Pożyczki z gwarancją
Celem najnowszej kampanii Alior Bank prowadzonej pod hasłem „Rata stała jak skała”, jest pokazanie, że jego klienci mogą cieszyć się stabilizacją i realizować swoje plany dzięki Pożyczce z gwarancją, czyli ze stałymi ratami. 
26.03.22, 12:00
| reklama & PR » informacje
Warto zadbać o siebie, pracowników i firmę. Kampania marketingowa Alior Banku
Alior Bank ruszył z nową kampanią reklamową, skierowaną do przedsiębiorców. Jej celem jest promocja bezpłatnego rachunku dla firm i ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków oraz opieki zdrowotnej. 
25.08.21, 12:50
| reklama & PR » informacje
Mets z wygranym przetargiem marki Remington
Mets (agencja mediowa GroupM) zwyciężyła w przetargu na obsługę mediową firmy Remington. Pierwsze efekty współpracy mają być widoczne w mediach jesienią br. Mets odpowiada za działania z obszaru ATL oraz performance.
23.08.21, 19:10
| reklama & PR » informacje
Prosta Codzienność. Alior Bank prezentuje korzyści Konta Jakże Osobistego
W najnowszej kampanii marketingowej Alior Bank chce przekonać, że warto szukać rozwiązań, które ułatwiają życie oraz umożliwiają proste i bezpieczne korzystanie z oferowanych usług.
22.09.20, 13:37
| reklama & PR » informacje
Coś słodkiego i coś mlecznego. Wawel promuje czekolady
Wawel rozpoczyna jesienne wsparcie kategorii czekolad. W połowie września br. do telewizji wróciły spoty reklamowe marki, promujące czekolady Gorzką 70% cocoa oraz Big Milk, zaś w październiku komunikowany będzie konkurs dla konsumentów.
26.04.20, 07:00
| reklama & PR » informacje
Super-Pharm przygotował kampanię TV w warunkach home office
Sieć handlowa Super-Pharm przygotowała kampanię TV mającą na celu zachęcenie odbiorców do robienia zakupów online i korzystania z darmowej dostawy. Spot powstał w warunkach pracy zdalnej wszystkich zaangażowanych stron.
20.02.20, 14:00
| reklama & PR » informacje
Dużo dobrego w małym formacie. Nowe MINIczekolady z Wawelu wspierane loterią
Marka Wawel do swojego portfolio wprowadza nową kategorię słodkości. Na rynku pojawią się MINIczekolady w kieszonkowych opakowaniach. Promocję MINIczekolad wspiera słodka loteria realizowana pod hasłem „Loteria Dobrze Nadziana”, a także intensywna kampania. 
17.02.20, 17:47
| reklama & PR » informacje
Nowe czekolady Wawelu Big Milk szeroko promowane
Do portfolio Wawel dołączyła czekolada i Miniczekolada z Wawelu Big Milk. W ramach promocji nowych produktów marka przygotowała szeroko zasięgową kampanię telewizyjną oraz digital. W punktach sprzedaży pojawią się także materiały POS.
18.10.19, 16:00
| reklama & PR » informacje
Przybysze z kosmosu w kampanii reklamowej Alior Banku
„Doceniamy twoją aktywność na koncie” – to hasło najnowszej kampanii reklamowej Alior Banku. Jej celem jest docenienie aktywnych klientów. Za kreację kampanii, która obejmie telewizję, internet oraz outdoor, odpowiada agencja PZL.
08.06.18, 13:00
| reklama & PR » informacje
LG promuje G7 ThinQ. Wspólna kampania z Disneyem
LG Electronics Polska rozpoczęło kampanię smartfona G7 ThinQ przy współpracy z firmą The Walt Disney Company Polska. Marki wspólnie świętują premierę najnowszego filmu Han Solo „Gwiezdne wojny – historie”.
01.04.18, 21:00
| reklama & PR » informacje
KatOsu w kampanii Super-Pharm
Sieć drogerii Super-Pharm wystartowała z kampanią promującą wiosenne wydanie folderu kosmetycznego - „Piękno i Styl”. Marka do współpracy zaprosiła influencerkę i makijażystkę - KatOsu. 
05.02.18, 09:00
| reklama & PR » informacje
Super-Pharm rusza z walentynową kampanią
Super-Pharm, ogólnopolska sieć drogerii, rozpoczęła z walentynkową kampanię promującą ofertę na pierwsze dwa tygodnie lutego br. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.