| reklama & PR |
Answear.com łączy style i emocje w kampanii na sezon wiosna-lato 2025
Answear.com w kampanii "Ubierz życie w to, co cenne" na sezon wiosna-lato 2025 łączy kontrastujące marki premium, pokazując, jak pozorne przeciwieństwa mogą tworzyć interesujące połączenia.
04.02.25, 23:59
| reklama & PR » informacje
Answear.com wybiera agencję Warsaw/Creatives
Answear.com, multibrandowy sklep internetowy z modą i akcesoriami, rozpoczyna współpracę z agencją Warsaw/Creatives. Start wspólnych działań zaplanowano na luty br. Zakres obsługi obejmie PR i media relations.
23.09.24, 15:00
| reklama & PR » informacje
Ubierz życie w to, co cenne. Kampania marki Answear.com
Ruszyła wielokanałowa kampania „Ubierz życie w to, co cenne” realizowana przez Saatchi & Saatchi dla sklepu internetowego Answear.com na 12 rynkach CEE. Agencja odpowiada za strategię, kreację oraz realizację działań nowej odsłony.
17.11.23, 19:45
| internet » e-commerce | biznes i technologie » informacje
Answear.com na dwunasty rynek. Tym razem do Włoch
Answear.com, e-commerce oferujący modę i produkty Home & Lifestyle w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, rozszerza działalność o rynek włoski.
28.09.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
Agencja Saatchi & Saatchi zwycięża w przetargu Answear
Agencja Saatchi & Saatchi wygrała przetarg na stworzenie nowej platformy komunikacyjnej sklepu internetowego Answear.com na 2024 rok.
10.07.23, 17:23
| internet » e-commerce
Answear.com na plusie. Sprzedaż 43 proc. w górę
Answear.com, platforma e-commerce oferująca modę i produkty home&lifestyle w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, w II kwartale 2023 r. zwiększyła przychody ze sprzedaży o 43 proc. do 284 mln zł.
20.06.22, 17:00
| internet » e-commerce | biznes i technologie » informacje
Answear.com debiutuje na rynku słoweńskim
Answear.com, e-commerce oferujący modę i produkty dekoracyjne do wnętrz w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, rozpoczyna działalność w Słowenii.
19.05.22, 15:10
| internet » e-commerce
Answear.com w I kwartale 2022 r. osiągnął większe przychody. Sklep wraca na rynek ukraiński
Answear.com, e-commerce sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, podsumowuje I kw. 2022 r. Był to okres wysokiego tempa wzrostu mimo niekorzystnych czynników rynkowych, w którym przychody Spółki zwiększyły się o 44 proc. rdr. do 178 mln zł.
27.12.21, 11:00
| biznes i technologie » informacje
Answear.com ze wzrostem przychodów ze sprzedaży
Answear.com, pierwszy polski internetowy sklep multibrandowy sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, wypracował 154,8 mln zł przychodów ze sprzedaży w III kw. 2021 r.
21.08.19, 14:00
| reklama & PR » informacje
UNIQUE ONE promuje akcję NESTLÉ i Answear
Agencja UNIQUE ONE wygrała przetarg i odpowiada za obsługę akcji marki NESCAFÉ (Nestlé Polska) z e-sklepem Answear. 
06.10.17, 15:00
| reklama & PR » informacje
We are the Answear. Jesienna kampania reklamowa marki Answear
Ruszyła wizerunkowa kampania marki Answear z hasłem przewodnim „Moda testowana na ludziach. We are the Answear”. 
26.10.15, 02:00
| reklama & PR » informacje
Answear.com klientem SMG
Firma WearCo, wybrała agencję SMG do obsługi marki Answear.com w zakresie planowania i zakupu telewizji. Pierwsza kampania, którą dla internetowego sklepu odzieżowego Answear.com zrealizuje SMG, rozpocznie się w listopadzie br.
05.07.15, 17:00
| reklama & PR » informacje
K2 Media z konkursem dla Philips i Answear.com
Agencja mediowa K2 Media, działająca w ramach Grupy K2, przygotowała akcje konkursową „Wygraj dzień” z Maffashion lub Curly Heads. Ma ona na celu przybliżenie produktów młodej grupie odbiorców. Działania potrwają do połowy lipca br.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.