Answear.com łączy style i emocje w kampanii na sezon wiosna-lato 2025
Answear.com w kampanii "Ubierz życie w to, co cenne" na sezon wiosna-lato 2025 łączy kontrastujące marki premium, pokazując, jak pozorne przeciwieństwa mogą tworzyć interesujące połączenia.
Nowa kampania skupia się na starannie dobranych markach premium, takich jak adidas, AllSaints, Birkenstock, BOSS, Patrizia Pepe i Pinko. Answear.com łączy te marki w kontrastowe pary, udowadniając, że pozornie trudne zestawienia mogą tworzyć niezwykłe kombinacje. Zdjęcia kampanii doskonale obrazują tę koncepcję, prezentując między innymi połączenie sportowego adidasa z elegancką Patrizią Pepe oraz wyrafinowanego Pinko z rockowym AllSaints.
„Relacje, jakie budujemy z naszymi partnerami, przyjaciółmi czy współpracownikami, inspirują nas do eksperymentowania ze stylem. W nowej kampanii chcemy zachęcić naszych klientów do czerpania z różnych estetyk i odważnego łączenia elementów, które odzwierciedlają ich osobowość. Nasze portfolio marek premium doskonale ilustruje różnorodność stylów i DNA poszczególnych brandów, a jednocześnie pokazuje, jak wspaniale mogą one ze sobą współgrać.”- mówi Marta Sawicka, Dyrektor Marketingu Wizerunkowego Answear.com
Kreację i strategię kampanii opracowała agencja Saatchi & Saatchi, która stworzyła koncepcję opartą na prowokacyjnych pytaniach o możliwość łączenia pozornie sprzecznych stylów i marek. Kampania została zrealizowana w malowniczych plenerach Republiki Południowej Afryki, gdzie góry, intensywne kolory i naturalne światło stanowią doskonałe tło dla historii o relacjach i modowych eksperymentach.
Nowa edycja kampanii "Ubierz życie w to, co cenne" zachęca do celebrowania wyjątkowych chwil i relacji poprzez modę, zadając prowokacyjne pytania, takie jak: "Czy adidas i Patrizia Pepe mogą się zakochać?", "Czy Pinko i AllSaints mogą się przyjaźnić?" oraz "Czy BOSS i Birkenstock mogą znaleźć wspólny język?". Answear.com ponownie udowadnia, że jest nie tylko platformą zakupową, ale także źródłem inspiracji i odwagi w wyrażaniu siebie przez styl, kontynuując filozofię marki, która od jesieni 2024 głosi, że moda to nośnik emocji, wspomnień i wartości.
Reżyserią spotów zajmuje się brytyjski twórca Danny Sangra, który współpracował z takimi markami jak Marc Jacobs, Diesel, Miu Miu, Balenciaga czy Ermenegildo Zegna, natomiast za zdjęcia odpowiada amerykański operator Sean Conaty. Produkcję spotów zrealizował dom produkcyjny Warsaw Production. Kampania, obejmująca zarówno kanały offline, jak i online, rozpocznie się 1 kwietnia 2025 roku na 12 rynkach, na których działa Answear.com.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze