Answear.com łączy style i emocje w kampanii na sezon wiosna-lato 2025

Nowa kampania Answear.com, fot.: materiały prasowe Warsaw Creatives

Answear.com w kampanii "Ubierz życie w to, co cenne" na sezon wiosna-lato 2025 łączy kontrastujące marki premium, pokazując, jak pozorne przeciwieństwa mogą tworzyć interesujące połączenia.

    Nowa kampania skupia się na starannie dobranych markach premium, takich jak adidas, AllSaints, Birkenstock, BOSS, Patrizia Pepe i Pinko. Answear.com łączy te marki w kontrastowe pary, udowadniając, że pozornie trudne zestawienia mogą tworzyć niezwykłe kombinacje. Zdjęcia kampanii doskonale obrazują tę koncepcję, prezentując między innymi połączenie sportowego adidasa z elegancką Patrizią Pepe oraz wyrafinowanego Pinko z rockowym AllSaints.

    „Relacje, jakie budujemy z naszymi partnerami, przyjaciółmi czy współpracownikami, inspirują nas do eksperymentowania ze stylem. W nowej kampanii chcemy zachęcić naszych klientów do czerpania z różnych estetyk i odważnego łączenia elementów, które odzwierciedlają ich osobowość. Nasze portfolio marek premium doskonale ilustruje różnorodność stylów i DNA poszczególnych brandów, a jednocześnie pokazuje, jak wspaniale mogą one ze sobą współgrać.”- mówi Marta Sawicka, Dyrektor Marketingu Wizerunkowego Answear.com

    Kreację i strategię kampanii opracowała agencja Saatchi & Saatchi, która stworzyła koncepcję opartą na prowokacyjnych pytaniach o możliwość łączenia pozornie sprzecznych stylów i marek. Kampania została zrealizowana w malowniczych plenerach Republiki Południowej Afryki, gdzie góry, intensywne kolory i naturalne światło stanowią doskonałe tło dla historii o relacjach i modowych eksperymentach.

    Nowa edycja kampanii "Ubierz życie w to, co cenne" zachęca do celebrowania wyjątkowych chwil i relacji poprzez modę, zadając prowokacyjne pytania, takie jak: "Czy adidas i Patrizia Pepe mogą się zakochać?", "Czy Pinko i AllSaints mogą się przyjaźnić?" oraz "Czy BOSS i Birkenstock mogą znaleźć wspólny język?". Answear.com ponownie udowadnia, że jest nie tylko platformą zakupową, ale także źródłem inspiracji i odwagi w wyrażaniu siebie przez styl, kontynuując filozofię marki, która od jesieni 2024 głosi, że moda to nośnik emocji, wspomnień i wartości.

    Reżyserią spotów zajmuje się brytyjski twórca Danny Sangra, który współpracował z takimi markami jak Marc Jacobs, Diesel, Miu Miu, Balenciaga czy Ermenegildo Zegna, natomiast za zdjęcia odpowiada amerykański operator Sean Conaty. Produkcję spotów zrealizował dom produkcyjny Warsaw Production. Kampania, obejmująca zarówno kanały offline, jak i online, rozpocznie się 1 kwietnia 2025 roku na 12 rynkach, na których działa Answear.com.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).