23.03.25, 10:14
| reklama & PR » informacje
Superbet rusza z nową kampanią Jednym słowem: Super!
Bukmacher Superbet rozpoczął kampanię prowadzoną pod hasłem „Jednym słowem: Super!”, która ma podkreślać, jak wielką rolę odgrywają emocje w sporcie i kibicowaniu. Akcja ma dotrzeć zarówno do młodszych, jak i bardziej doświadczonych pasjonatów sportu.
22.03.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Good Time to DAJ. Kampania 1,5% Puckiego Hospicjum pw. św. Ojca Pio
W swojej najnowszej kampanii „Good Time to DAJ” Puckie Hospicjum pw. św. Ojca Pio, zwraca uwagę na to, że ostatnie momenty życia nie muszą być pełne bólu i cierpienia – mogą być pełne chwil szczęścia. Akcja wystartowała 13 marca br. i obejmuje działania, m.in. w social mediach, kanałach digital oraz kinie.
07.03.25, 15:58
| reklama & PR |
Saatchi & Saatchi z nową kampanią Daj z siebie 1,5% dla Fundacji Rak’n’Roll
Rozpoczęła się nowa wersja kampanii „Daj z siebie 1,5%”, zachęcająca do przekazania 1,5% swojego podatku na rzecz Fundacji Rak’n’Roll (KRS 0000338803). Kampanię przygotowały agencje z grupy Publicis: Saatchi & Saatchi, Zenith oraz Prodigious, a produkcję spotu zrealizowało Papaya Films.
28.07.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Witaj w klubie. Nowa platforma komunikacyjna Empiku
Agencja Ogilvy przygotowała dla marki Empik nową platformę komunikacyjną oraz kampanię wizerunkową. Akcja potrwa do końca sierpnia br. 
16.06.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
BECKERS. Malowanie nabiera kolorów. PPG prowadzi kampanię promującą linię plamoodpornych farb
PPG rozpoczął kampanią promującą linię plamoodpornych farb BECKERS Designer Colour. Szeroko zakrojona komunikacja prowadzona pod hasłem „BECKERS. Malowanie nabiera kolorów” obejmuje telewizję, internet, w tym serwisy VOD oraz social media. 
14.04.24, 12:42
| reklama & PR » informacje
Hand Made z produkcją dla Diosminex Max
Agencja reklamowa Hand Made przygotowała najnowszą kampanię dla leku Diosminex Max z portfolio Bausch. Reklama skierowana jest do osób, które borykają się z przewlekłą niewydolnością żylną. 
11.11.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
Oglądamy – Przekąszamy. Kampania kabanosów marki Tarczyński
Tarczyński ruszył z kampanią reklamową „Oglądamy – Przekąszamy”, promującą nowości w asortymencie jakościowych kabanosów, flagowego produktu w portfolio marki. Szeroko zakrojone działania promocyjne będą prowadzone w telewizji, kanałach digital oraz w kinach.
11.10.23, 21:46
| reklama & PR » informacje
Przestrzeń przygotowała platformę kreatywną dla Philips Ovi Smart 2.0
Agencja Przestrzeń wygrała przetarg na platformę kreatywną promującą nowy model urządzenia Air Fryer, w Polsce obecnego pod nazwą Philips Ovi Smart 2.0. Agencja jest odpowiedzialna za strategię, ideę kreatywną „Philips Ovi Smart 2.0 zrobi Ci każdy dzień” oraz przygotowanie komunikacji na 23 rynki europejskie, w tym polski.
05.10.23, 12:08
| reklama & PR » informacje
Do IAA Polska dołączają dwie nowe firmy: Papaya Films i Betclic
Kolejne dwie organizacje przystąpiły do IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy. Do kurii reklamodawców dołączył Betclic, a do kurii professional services - Papaya Films. Od początku roku szeregi Stowarzyszenia zwiększyły się o dziewięć nowych firm.
29.08.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Papaya Films ogłosiła wyniki emisyjności przy produkcjach reklamowych w I kwartale 2023 roku. Emisja CO2e wyniosła 193 tony
W I kwartale 2023 r. Papaya Films przeanalizowała 33 projekty filmowe i reklamowe. Całkowita emisja CO2e wyniosła 193 tony, a średnia na projekt to 8,79 tony. Analiza ma pozwolić firmie na dalsze działania redukujące emisję CO2e.
29.08.23, 09:11
| reklama & PR » ludzie
Konrad Beśka dołącza do zespołu produkcyjnego Papaya Films
Konrad Beśka dołączy do zespołu zajmującego się produkcjami serwisowymi, który prowadzą Iwona Mnich i Tamara Cicic.
29.07.23, 17:00
| reklama & PR » informacje
Rekordowa wartość przychodu Papaya Films za 2022 rok
Dom produkcyjny i studio filmowe Papaya Films opublikował najnowsze dane finansowe prezentując zarówno skalę sprzedaży i zysków, jak również wartość kosztów oraz poziom inwestycji. 
12.07.23, 18:21
| reklama & PR » ludzie
Zmiany strategiczne w modelu zarządzania Papaya Films
Justyna Górniak, dotychczasowa chief people & sustainability officer w Papaya Films, przejmuje w nowej roli odpowiedzialność za rozwój lokalnego biznesu produkcyjnego, a także wzmocnienie praktyk i narzędzi we współpracy z klientami. Wraz z tą zmianą personalną, Jan Mukułowski obejmuje rolę chief operating officer.
07.07.23, 14:03
| reklama & PR » informacje
Awanse i strategiczne zmiany w modelu zarządzania Papaya Films
Z początkiem lipca br. Justyna Górniak, dotychczas Chief People & Sustainability Officer, obejmuje stanowisko Chief Growth Officer, przejmując odpowiedzialność za rozwój lokalnego biznesu produkcyjnego, a także wzmocnienie praktyk i narzędzi we współpracy z klientami.
31.10.22, 15:00
| reklama & PR » informacje
Wyłącz Spinę, włącz Tryb Spotkań. Kampania marki Wyborowa
Marka Wyborowa w najnowszej komunikacji zachęca do wyłączenia spiny i włączenia Trybu Spotkań.
10.10.22, 10:31
| reklama & PR » informacje
Wszyscy są parówkożercy! Kampania parówek Tarczyński Naturalnie w hollywoodzkim stylu
Marka Tarczyński ponownie stawia na międzynarodowy, filmowy styl komunikacji. Nowy spot będzie emitowany w głównych stacjach TV. Kampania obejmie ponadto kanały digital i sieci kinowe.
22.08.22, 12:45
| reklama & PR » informacje
Większa siedziba Papaya Films
Dom produkcyjny Papaya Films, powiększył siedzibę na warszawskim Powiślu o nowe piętro.
08.08.22, 07:00
| reklama & PR » informacje
Papaya Films w 2021 r.: 133 mln zł przychodu ze sprzedaży
W opublikowanym, audytowanym sprawozdaniu finansowym za rok 2021 spółka Papaya Films podała, że jej całkowita wartość sprzedaży wyniosła 133 mln zł i jest ponad 30 proc. wyższa niż w 2020 r.
02.08.22, 15:15
| reklama & PR » informacje
Żubr ratuje życie zagrożonych gatunków. IV edycja kampanii CSR marki Żubr
Wystartowała IV edycja kampanii CSR „Żubr ratuje życie zagrożonych gatunków”. Miejsce króla puszczy na butelkach i puszkach piwa Żubr Kompanii Piwowarskiej zajmą: ryś, niedźwiedź, łoś i sóweczka. Celem kampanii jest pomoc zagrożonym gatunkom oraz zachęcanie konsumentów do odpowiedzialnego zachowania wobec przyrody.
11.07.22, 16:00
| radio / audio » informacje
Niebanalna urodzinowa kampania Radia Nowy Świat
Magda Jethon, Katarzyna Kasia, Joanna Kołaczkowska, Wojciech Malajkat, Wojciech Mann, Marcin Mann, Grzegorz Markowski oraz Zbigniew Zamachowski to bohaterowie kampanii Radia Nowy Świat, która w sposób niebanalny ma informować o drugich urodzinach rozgłośni i zachęcać do dołączenia do grupy patronów.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.