16.03.11, 20:11

GoldenSubmarine wzmacnia dział kreacji

Do działu kreatywnego agencji marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, na stanowisko art directora, dołączył Paweł Schedler.

Do działu kreatywnego agencji marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, na stanowisko art directora, dołączył Paweł Schedler. Do jego obowiązków należy współtworzenie koncepcji kreatywnych dla klientów firmy oraz ich realizacja.

Paweł Schedler z branżą interaktywną związany jest od 2000 roku. Ma na swoim koncie cztery wyróżnienia Site of The Day przyznawane przez The FWA, wyróżnienie Site of The Month przyznawane przez .Net Magazine, jest także finalistą w konkursie KTR w kategorii Interactive. Prace które tworzył zostały opublikowane w Best Flash Folios (wydawnictwo Taschen), .Net Magazine oraz The FWA Interview (2007). Paweł jest członkiem jury The FWA.

 

Schedler pracował m.in. dla takich marek, jak:  Detusche Bank PBC, Philip Morris International, Skoda, SAMSUNG, Fox Entertainment, Carlsberg, Ford Belgium, Danone, Grupa Żywiec S.A, Kompania Piwowarska, Polska Telefonia Cyfrowa, Łowicz, Qatar Foundation, KIA, Plus GSM, Red Bull, Koło Sanitec, Sonystyle, Avanti, Vobis, Kamis, Hortex, Zelmer, Haribo - Maoam, Bosman, MK Cafe, Peugeot, BP, Pay Back czy MTV.
W swojej karierze zawodowej pracował w agencjach Wide Open, Byss, Mellow and Yellow, Beestudio oraz jako freelancer.

Komentarze

Powiązane

19.07.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje | reklama & PR » informacje
Polsat Box Go promuje swoją ofertę w nowej kampanii
Ruszyła kampania reklamowa promująca ofertę Polsat Box Go. Użytkownicy mogą zyskać dostęp do 140 kanałów telewizyjnych. 
19.07.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Hand Made stworzył kampanię dla Monster Munch
Agencja Hand Made realizuje loterię dla Monster Munch, marki z portfolio Lorenza. Hasło akcji to “Rower dobry dla ducha”.
 
18.07.24, 19:21
| reklama & PR » informacje
PZU Sponsorem Oficjalnym 81. Tour de Pologne
PZU został Sponsorem Oficjalnym tegorocznej edycji Tour de Pologne, w tym klasyfikacji górskiej. Firma wspiera także Tour de Pologne Junior. 
18.07.24, 17:44
| reklama & PR » informacje
Green Caffè Nero promuje letnią ofertę
Marka Green Caffè Nero wystartowała z działaniami reklamowymi, które mają promować letnią ofertę kawiarni. Działania promocyjne obejmują spot reklamowy emitowany w sieci kin niezależnych oraz działania digitalowe. Motywem przewodnim kampanii jest lato w mieście.
18.07.24, 15:30
| reklama & PR » informacje
Tak smakuje kino. Kampania Cinema City na Spotify
Polski oddział Aleph Group (dawniej Httpool by Aleph) przygotował z myślą o Spotify kampanię pt. „Tak smakuje kino” dla Cinema City.
18.07.24, 11:30
| reklama & PR » ludzie
Agata Bieniek awansowała zarządzanie polskim zespołem marketingu Bolt
Agata Bieniek objęła stanowisko Marketing Manager Bolt w Polsce i zarządza zespołem marketingu w polskiej siedzibie firmy oraz odpowiada za lokalne działania marki.
18.07.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Superbet zwiększa zaangażowanie w Górnika Zabrze
W ramach nowej umowy między Superbet a Górnikiem Zabrze, logo bukmachera znajdzie się na froncie koszulki klubu. 
18.07.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Streetcom pracuje dla marki Luksja
Streetcom zrealizuje kampanię product seeding dla marki Luksja. Działania wspierające zostały zaplanowane do końca sierpnia br.
18.07.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
207 reklamodawców promowało podczas EURO 2024 aż 368 marek na antenach TVP
Podczas zakończonych mistrzostw Europy w piłce nożnej, Telewizja Polska zanotowała wzrost przychodów komercyjnych o 12 proc. Wpływy ze sprzedaży reklam dotyczą tradycyjnych mediów jak i online.
17.07.24, 15:02
| reklama & PR » informacje
ORGANIQUE klientem agencji Trufle.PRO
Agencja Trufle.PRO rozpoczęła współpracę z polską marką kosmetyczną Organique.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. PR

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.