16.03.11, 20:11

GoldenSubmarine wzmacnia dział kreacji

Do działu kreatywnego agencji marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, na stanowisko art directora, dołączył Paweł Schedler.

Do działu kreatywnego agencji marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, na stanowisko art directora, dołączył Paweł Schedler. Do jego obowiązków należy współtworzenie koncepcji kreatywnych dla klientów firmy oraz ich realizacja.

Paweł Schedler z branżą interaktywną związany jest od 2000 roku. Ma na swoim koncie cztery wyróżnienia Site of The Day przyznawane przez The FWA, wyróżnienie Site of The Month przyznawane przez .Net Magazine, jest także finalistą w konkursie KTR w kategorii Interactive. Prace które tworzył zostały opublikowane w Best Flash Folios (wydawnictwo Taschen), .Net Magazine oraz The FWA Interview (2007). Paweł jest członkiem jury The FWA.

 

Schedler pracował m.in. dla takich marek, jak:  Detusche Bank PBC, Philip Morris International, Skoda, SAMSUNG, Fox Entertainment, Carlsberg, Ford Belgium, Danone, Grupa Żywiec S.A, Kompania Piwowarska, Polska Telefonia Cyfrowa, Łowicz, Qatar Foundation, KIA, Plus GSM, Red Bull, Koło Sanitec, Sonystyle, Avanti, Vobis, Kamis, Hortex, Zelmer, Haribo - Maoam, Bosman, MK Cafe, Peugeot, BP, Pay Back czy MTV.
W swojej karierze zawodowej pracował w agencjach Wide Open, Byss, Mellow and Yellow, Beestudio oraz jako freelancer.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
BIODERMA i Salestube nawiązują współpracę w zakresie digital media
Marka BIODERMA, należąca do firmy NAOS, wybrała Salestube, spółkę z grupy Group One specjalizującą się w MarTech i e-commerce, do zarządzania działaniami w obszarze digital media. Salestube będzie odpowiedzialne za planowanie i realizację kampanii dla czterech głównych linii produktowych marki.
06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.