16.03.11, 20:11
GoldenSubmarine wzmacnia dział kreacji
Do działu kreatywnego agencji marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, na stanowisko art directora, dołączył Paweł Schedler.
Do działu kreatywnego agencji marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, na stanowisko art directora, dołączył Paweł Schedler. Do jego obowiązków należy współtworzenie koncepcji kreatywnych dla klientów firmy oraz ich realizacja.
Paweł Schedler z branżą interaktywną związany jest od 2000 roku. Ma na swoim koncie cztery wyróżnienia Site of The Day przyznawane przez The FWA, wyróżnienie Site of The Month przyznawane przez .Net Magazine, jest także finalistą w konkursie KTR w kategorii Interactive. Prace które tworzył zostały opublikowane w Best Flash Folios (wydawnictwo Taschen), .Net Magazine oraz The FWA Interview (2007). Paweł jest członkiem jury The FWA.
Schedler pracował m.in. dla takich marek, jak: Detusche Bank PBC, Philip Morris International, Skoda, SAMSUNG, Fox Entertainment, Carlsberg, Ford Belgium, Danone, Grupa Żywiec S.A, Kompania Piwowarska, Polska Telefonia Cyfrowa, Łowicz, Qatar Foundation, KIA, Plus GSM, Red Bull, Koło Sanitec, Sonystyle, Avanti, Vobis, Kamis, Hortex, Zelmer, Haribo - Maoam, Bosman, MK Cafe, Peugeot, BP, Pay Back czy MTV.
W swojej karierze zawodowej pracował w agencjach Wide Open, Byss, Mellow and Yellow, Beestudio oraz jako freelancer.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze