07.02.17, 13:07
Wojna z rakiem. Kampania Fundacji Alivia
W Światowy Dzień Walki z Rakiem Fundacja Onkologiczna Alivia zainaugurowała kampanię „Wojna z rakiem”. W jej ramach na elewacji PGE Narodowy zostało wyświetlone hasło „WALCZ”, a także zostały uruchomione licytacje pamiątek sportowych.
Fundacja Onkologiczna Alivia, inaugurując swoją kampanię „Wojna z rakiem” w Światowy Dzień Walki z Rakiem obchodzony 4 lutego, chce w symboliczny sposób przypomnieć o narastającym problemie chorób nowotworowych w wielu państwach świata. Zachęca też wszystkich do zatrzymania się i zastanowienia nad zdrowiem swoim oraz najbliższych.
Oś kampanii „Wojna z rakiem” stanowi spot o tej samej nazwie. Podobnie jak w ubiegłym roku zobaczyć go można w mediach, kinach oraz w internecie. W tym roku Fundacja postanowiła znacznie rozszerzyć swoje działania – w ramach kampanii przygotowała dodatkowe akcje, które mają popularyzować ideę dbania o swoje zdrowie oraz solidaryzowania się z pacjentami onkologicznymi. Są to między innymi:
4 lutego, przez cały dzień, na elewacji PGE Narodowego wyświetlane było hasło „WALCZ”, symbolicznie wzywające do podjęcia walki z rakiem, przypomnienia sobie o codziennej batalii tysięcy pacjentów onkologicznych oraz konieczności wzięcia spraw dotyczących zdrowia w swoje ręce.
Fundacja za pośrednictwem serwisu Allegro prowadzi aukcje pamiątek piłkarskich przekazanych przez polskich sportowców. Dochód z aukcji zostanie przeznaczony na fundusz pomocy pacjentom onkologicznym w najtrudniejszej sytuacji materialnej.
Fundacja uruchomiła Narodowy Test Wiedzy o Walce z Rakiem, czyli badanie wiedzy Polaków o profilaktyce, diagnostyce oraz leczeniu chorób nowotworowych. Test można rozwiązywać na specjalnej stronie internetowej.
Koncepcję strategiczną i kreatywną kampanii przygotowała agencja Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions. Za produkcję spotu odpowiadało Dobro, kreatywne studio produkcyjne należące do Platige Image, zaś za postprodukcję – Platige Image. Reżyserii podjął się Karol Kołodziński, a o dźwięk zadbało studio Juice należące do grupy kapitałowej Platige Image. Za strategię i realizację działań PR odpowiada agencja Big Picture. Wyświetlanie hasła „WALCZ” na elewacji PGE Narodowy odbyło się dzięki uprzejmości PL2012. Kampanię wspomaga również firma Husqvarna, w której punktach dealerskich będzie można oglądać kampanijne plakaty. Akcję firmy zrealizowały pro bono.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze