07.02.17, 13:07

Wojna z rakiem. Kampania Fundacji Alivia

Narodowy Test Wiedzy o Walce z Rakiem
Fot.: materiały prasowe

W Światowy Dzień Walki z Rakiem Fundacja Onkologiczna Alivia zainaugurowała kampanię „Wojna z rakiem”. W jej ramach na elewacji PGE Narodowy zostało wyświetlone hasło „WALCZ”, a także zostały uruchomione licytacje pamiątek sportowych.

Fundacja Onkologiczna Alivia, inaugurując swoją kampanię „Wojna z rakiem” w Światowy Dzień Walki z Rakiem obchodzony 4 lutego, chce w symboliczny sposób przypomnieć o narastającym problemie chorób nowotworowych w wielu państwach świata. Zachęca też wszystkich do zatrzymania się i zastanowienia nad zdrowiem swoim oraz najbliższych.

Oś kampanii „Wojna z rakiem” stanowi spot o tej samej nazwie. Podobnie jak w ubiegłym roku zobaczyć go można w mediach, kinach oraz w internecie. W tym roku Fundacja postanowiła znacznie rozszerzyć swoje działania – w ramach kampanii przygotowała dodatkowe akcje, które mają popularyzować ideę dbania o swoje zdrowie oraz solidaryzowania się z pacjentami onkologicznymi. Są to między innymi:

4 lutego, przez cały dzień, na elewacji PGE Narodowego wyświetlane było hasło „WALCZ”, symbolicznie wzywające do podjęcia walki z rakiem, przypomnienia sobie o codziennej batalii tysięcy pacjentów onkologicznych oraz konieczności wzięcia spraw dotyczących zdrowia w swoje ręce.

Fundacja za pośrednictwem serwisu Allegro prowadzi aukcje pamiątek piłkarskich przekazanych przez polskich sportowców. Dochód z aukcji zostanie przeznaczony na fundusz pomocy pacjentom onkologicznym w najtrudniejszej sytuacji materialnej.

Fundacja uruchomiła Narodowy Test Wiedzy o Walce z Rakiem, czyli badanie wiedzy Polaków o profilaktyce, diagnostyce oraz leczeniu chorób nowotworowych. Test można rozwiązywać na specjalnej stronie internetowej.

Koncepcję strategiczną i kreatywną kampanii przygotowała agencja Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions. Za produkcję spotu odpowiadało Dobro, kreatywne studio produkcyjne należące do Platige Image, zaś za postprodukcję – Platige Image. Reżyserii podjął się Karol Kołodziński, a o dźwięk zadbało studio Juice należące do grupy kapitałowej Platige Image. Za strategię i realizację działań PR odpowiada agencja Big Picture. Wyświetlanie hasła „WALCZ” na elewacji PGE Narodowy odbyło się dzięki uprzejmości PL2012. Kampanię wspomaga również firma Husqvarna, w której punktach dealerskich będzie można oglądać kampanijne plakaty. Akcję firmy zrealizowały pro bono.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
BIODERMA i Salestube nawiązują współpracę w zakresie digital media
Marka BIODERMA, należąca do firmy NAOS, wybrała Salestube, spółkę z grupy Group One specjalizującą się w MarTech i e-commerce, do zarządzania działaniami w obszarze digital media. Salestube będzie odpowiedzialne za planowanie i realizację kampanii dla czterech głównych linii produktowych marki.
06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.