20.04.20, 21:41
Captain Jack promuje domówki online
Captain Jack organizuje ONLINE-ówki – cykl imprez w social mediach z udziałem influencerów i bez wychodzenia z domu. Akcja potrwa do końca maja br.
Captain Jack proponuje imprezy online we własnym domu, w towarzystwie przyjaciół połączonych w sieci. Odpowiedzialną zabawę promuje spot reklamowy, który miał premierę 11 kwietnia i będzie emitowany w kanałach TV i Internecie do końca maja.
Idea filmu narodziła się w reakcji na obecną sytuację i została wcielona w życie z zachowaniem zasad bezpieczeństwa. Casting odbył się online, podobnie jak realizacja spotu. Aktorzy nagrywali materiał samodzielnie w swoich mieszkaniach, korzystając z dostarczonego przez markę, zdezynfekowanego sprzętu i elementów scenografii.
Od początku kwietnia br. marka Captain Jack przygotowała ONLINE-ówki, czyli domówki, do których każdy odbiorca może się przyłączyć, korzystając jedynie z Internetu. Imprezy będą odbywać się w prywatnych mieszkaniach influencerów i będą transmitowane live na profilu Captain Jack na Facebooku w piątkowe wieczory do połowy maja. Ich gospodarzami będą muzycy, raperzy, ale też internetowi twórcy z obszaru rozrywki, znani z zabawnego komentowania rzeczywistości.
Do tej pory odbyły się dwie domówki. Jako pierwszy internautów zaprosił do siebie Myku, prowadzący profil Suchar Codzienny. 3 kwietnia podczas transmisji live odbiorcy mogli odgadywać rysowane przez niego na bieżąco kalambury. Natomiast 13 kwietnia odbiorcy mogli się bawić przy muzyce granej na żywo przez Pawbeats.
Najnowszy spot reklamowy Captain Jack zrealizował reżyser Kuba Michalczuk. Za produkcję odpowiada Papaya Films, a postprodukcję Platige Image. Aktywności marki w kanale digital i działania PR prowadzi agencja Hand Made. Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Zenith.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze