27.09.21, 10:16
Instynkt mamy. Kampania marki Bebiko 2
W nowej komunikacji Nutricia wraz z marką Bebiko 2 przypominają, że szczęście maluszka zaczyna się od brzuszka i od wyborów, które podpowiada mamom naturalny instynkt macierzyński. Koncepcję kreatywną kampanii opracowała agencja Havas Warsaw. Prowadzone działania reklamowe obejmują swoim zasięgiem telewizję, punkty sprzedaży oraz internet, w tym media społecznościowe – YouTube, Facebook i Instagram.
Nowa kampania Bebiko 2 ma podkreślać, że macierzyństwo to wyjątkowy okres w życiu kobiety. Kiedy zostaje ona mamą, odkrywa zachwycającą moc swojego ciała, mądrość oraz swój naturalny instynkt. „W naszych działaniach chcemy zwrócić uwagę na wyjątkowość instynktu macierzyńskiego, na jego naturalność i moc. Chcemy też podkreślić, że tworząc recepturę Bebiko 2 NUTRIflor Expert my również inspirowaliśmy się naturą, czyli mlekiem mam (…)”– mówi Małgorzata Gotkowska, Marketing Manager Bebiko 2.
Kampania będzie realizowana w TV, punktach sprzedaży i Internecie. Zostaną uruchomione zasięgowe działania online, m.in. na platformach VOD, YouTube, oraz social media – Facebook i Instagram.
Za koncept kreatywny i jego realizację odpowiada agencja Havas Warsaw. Postprodukcją zajęło się studio Badi Badi. Media tradycyjne zakupił dom mediowy MediaCom, media online – K2 Precise, a działania PR prowadzi Alert Media Communications.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze