30.09.21, 16:30

CREATE! by OBI. Premiera submarki od OBI z pomysłami na wnętrza i meble

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Sieć sklepów remontowo-budowalnych OBI wprowadza nową submarkę CREATE! by OBI w której mają pojawiać się pomysły i projekty wnętrz, mebli i zestawów do samodzielnego zrobienia. Markę promuje nowa platforma kreatywna „1000 pomysłów na dom”. Kampania ruszyła 29 września br. Realizują ją wspólnie agencje Publicis Groupe oraz agencja ABC4Brands.

W nowo otwartym serwisie create.obi.pl klienci mają możliwość samodzielnego tworzenia i personalizacji mebli oraz zestawów dekoracyjnych. Dodatkowo OBI prezentuje nowy katalog z inspirującymi projektami aranżacji wnętrz. CREATE! by OBI jest promowany przez kampanię w telewizji, w sklepach oraz w internecie, w tym w mediach społecznościowych.

W ramach kampanii, w telewizji emitowane są spoty – 30. i 15. sekundowe. Spoty 30 s. mają za zadanie budować wizerunek nowej na polskim rynku submarki, z kolei 15 s. mają skupiać uwagę widzów na ofercie produktowej. W kanałach TV pojawią się także billboardy sponsorskie i programy o stylach wnętrz z lokowaniem produktu. W przypadku internetu realizowane są zintegrowane działania obejmujące kampanię display, komunikację za pośrednictwem mediów społecznościowych oraz współpracę z influencerami. Wraz z launchem nowej marki, pojawi się zmieniona komunikacja wizualna, podkreślająca kreatywne i kraftowe DNA nowego brandu, a w niej nowe, charakterystyczne logo CREATE! by Obi.

Działania przygotowały agencje Publicis Groupe i agencja ABC4Brands. Za komunikację launchu marki CREATE! by OBI, jak i strategię digitalową, odpowiada agencja Saatchi & Saatchi, za strategiczne planowanie i zakup mediów Zenith, za strategię i działania w obszarze paid social odpowiada Performics, współpracę z influencerami koordynuje LiquidThread, zaś za postprodukcję Prodigious. W przygotowaniach kampanii, oprócz agencji należących do Publicis Groupe, udział wzięła agencja ABC4Brands, która odpowiadała za koncept kreatywny, stylizacje aranżacji, produkcję oraz postprodukcję zdjęć oraz produkcję całego katalogu. Za przygotowanie materiałów do stacji TVN odpowiedzialna była agencja BrandTime. Performance Media odpowiada za wdrożenie nowej strony www poświęconej projektom, pomysłom i kreatywnym meblom czy zestawom.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).