27.01.22, 21:15
Zimowa odsłona kampanii Orange Polska we współpracy z agencją Leo Burnett Warszawa
21 stycznia br., ruszyła kolejna odsłona kampanii Orange na kartę w formacie „Trudna przyjaźń”, reklamująca ofertę „No limit”. W zimowej odsłonie kampanii będzie można zobaczyć występujących już od kilku lat w reklamach Orange duet aktorski – Mikołaja Cieślaka i Roberta Górskiego.
Tym razem bohaterowie spotu wybrali się do teatru zobaczyć balet „31 łabędzi i jezioro”. Panom, podziwiającym tańczące łabędzie, nasuwają się skojarzenia z ofertą Orange na kartę.
Kampania będzie realizowana w telewizji, radiu i internecie, w tym w mediach społecznościowych. Powstał 30-sekundowy spot, który można obejrzeć w telewizji na kanałach należących, m.in. do Polsatu, TVN. Ponadto kreacje będą emitowane w mediach społecznościowych w specjalnie dedykowanych formatach.
Kto odpowiada za kampanię?
Kampanię przygotowano w agencji Leo Burnett Warszawa we współpracy z Orange Polska. Film wyprodukowało studio Graffiti. Postprodukcję przygotowało studio Orka. Za udźwiękowienie odpowiada studio Lunapark. Reżyserował Michał Gazda. Planowanie i zakup mediów zostały powierzone domom mediowym Initiative i Value. Za odsłonę kampanii w social mediach odpowiada Follow Agency.
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze