17.01.23, 16:00
Dwa Szybkie Żubry. 12 mln piw do wygrania w VIII edycji loterii
18 stycznia br. ruszy flagowa aktywacja marki Żubr Kompanii Piwowarskiej – „Dwa Szybkie Żubry”. Promocja pod hasłem „Dwa Szybkie Żubry wymiatają” potrwa do 31 lipca br.
W największej loterii Żubra na wygrane przeznaczono 12 mln piw. Promocyjne puszki i butelki piwa Żubr trafią do sprzedaży 18 stycznia br. Mechanizm promocji konsumenckiej nie zmienił się względem poprzednich edycji. Konsument dowie się o wygranej znajdując jej symbol pod kapslem lub zawleczką.
Głównym nośnikiem kampanii jest spot reklamowy opowiadający historię dwóch żubrów galopujących przez puszczę, w którym szybkość i potęga zwierząt robi wrażenie.
Działania reklamowe będą realizowane przede wszystkim w TV, internecie, m.in. w kanałach social media oraz w punktach sprzedaży.
Kto odpowiada za najnowszą kampanię Żubra?
Za koncepcję spotu telewizyjnego odpowiada agencja PZL, produkcją zajął się dom produkcyjny OTO Film, udźwiękowieniem Juice, postprodukcją Platige Image. Działania digital i PR przygotowała Huta 19 im. Joachima Fersengelda, zaplanowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze