25.01.23, 18:01
Czesław Mozil twarzą kampanii i konkursu marki Kozel
25 stycznia br. wystartował „Kozel Mix”. Konkurs jest elementem kampanii „Nazwij go po Cześku” marki Kozel, do której zaproszono Czesława Mozila.
Głównym motywem kampanii jest inspirowana czeskimi filmami scenka obyczajowa ze spotkania Czesława Mozila i kozła Oldy – żywego symbolu piwa Kozel.
Konkurs „Kozel Mix”
Aby wziąć udział w aktywacji należy wejść na stronę konkursu, by w formie wirtualnej zabawy łączyć w różnych proporcjach piwa: Kozel Ležák i Kozel Černý oraz nazwać oryginalnie, z przymrużeniem oka mix „po Cześku”. Tworząc nazwę autorskiej mieszanki można inspirować się nazwami wymyślonymi przez Czesława Mozila. Swoją recepturę można także odtworzyć w świecie realnym. Dla autorów najciekawszych mieszanek piw i nazw marka przygotowała 100 zestawów kufli.
Za koncepcję kreatywną konkursu i kampanii, działania digital i wsparcie PR odpowiada agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Produkcją zajął się dom produkcyjny Moon Films, zaplanowaniem i zakupem mediów dom mediowy Zenith.
Konkurs potrwa do 31 marca 2023 r.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze