24.02.23, 19:20

Rusza odświeżona platforma marki Tyskie, Fronczewski z Dorocińskim są na TY

Tyskie "Jesteśmy na ty" z udziałem Piotra Fronczewskiego i Marcina Dorocińskiego, fot.:materiały prasowe

Tyskie odświeża identyfikację wizualną platformy nowym przekazem - „Jesteśmy na TY”. Do współpracy zaproszono duety ambasadorów. Pierwszym z nich jest Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński. 

Nowa komunikacja 360° z hasłem „Jesteśmy na TY” pogłębia przekaz platformy marki Tyskie Kompanii Piwowarskiej. Głównym nośnikiem kampanii są spoty z udziałem Piotra Fronczewskiego i Marcina Dorocińskiego. Ich autentyczne spotkanie obrazuje ponadczasową esencję marki. 

Autorami odświeżonej platformy jest Agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda i zespół marki Tyskie. Reżyserem spotów Tadeusz Śliwa – reżyser i współscenarzysta komediodramatu „(Nie)znajomi”, „Ucho prezesa, „Gang Zielonej rękawiczki” (Netflix), wielu teledysków i filmów reklamowych. Autorem zdjęć jest Michał Englert – operator filmowy i scenarzysta filmów „33 sceny z życia”, „Maria Skłodowska-Curie”, „Teściowie”. Za produkcję odpowiada Kuba Ranik i zespół MOON films, postprodukcję – Platige Image, udźwiękowienie – Juice. Zdjęcia są dziełem Zuzy Krajewskiej, fotografki od lat związanej ze światem sztuki, reklamy i mody. Wraz z nową kampanią marka odświeża identyfikację wizualną z pomocą BNA. Planowaniem mediów zajmuje się Dom Mediowy Zenith. 

Platforma Przejdźmy na TY ma już pięć lat

Platforma „Przejdźmy na TY” zainicjowała w 2018 r. długofalowy proces zmian w komunikacji marki Tyskie. Przez pięć lat marka poprzez kampanie reklamowe i niestandardowe działania konsekwentnie pokazywała Polakom wartość przechodzenia na Ty (np. spotkanie Krzysztofa Stanowskiego i Marcina Najmana). Inspirowała do znajomości ponad przedziałami (dwie edycje Tyskiego Pociągu Świątecznego), nawiązywania relacji w przestrzeniach wspólnych takich jak np. winda (instalacja specjalnego baru w jednym z warszawskich bloków) i wiele innych. Działania w ramach platformy zostały wielokrotnie wyróżnione prestiżowymi nagrodami branży reklamowej – KTR, Mixx Awards, Effie. Kolejnym, wieloletnim etapem rozwoju platformy jest jej odświeżenie i dodanie współczesności. Od 2023 roku „Jesteśmy na TY”. 

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).