15.03.23, 15:01
Pierwsza kampania reklamowa marki Gellwe w 2023 roku
Należąca do FoodCare marka Gellwe wystartowała z nową kampanią reklamową, która promuje wybrane produkty.
Spoty prezentujące jedne z najpopularniejszych produktów Gellwe: Sernik borówkowy, Galaretkę Borówkową i Śnieżkę bitą śmietanę zobaczymy w ogólnopolskich stacjach TV (głównych i tematycznych). Marka zaplanowała również aktywność reklamową w sieci, m.in. w serwisie YouTube.
Za realizację kampanii, w tym za planowanie i zakup mediów, odpowiada agencja mediowa Initiative (Mediabrands).
To pierwsza w tym roku kampania marki Gellwe i jednocześnie kontynuacja ubiegłorocznych działań, realizowanych także przez Initiative (w efekcie wygranego przetargu agencja przedłużyła współpracę z FoodCare nawiązaną w 2022 r). Billboard sponsorski przygotowała agencja Plej. Spot wyreżyserował Tomasz Knittel, a producentem jest Papaya Films.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze