18.04.23, 19:28
Krzysztof Ibisz twarzą kampanii Planety Warka
Twarzą tegorocznej kampanii platformy Planeta Warka został Krzysztof Ibisz, prezenter i i dziennikarz. W pierwszym z serii spotów promuje nowy produkt – mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady i naturalnej kofeiny, czyli Warka 0.0% Energy.
W pierwszym z serii tegorocznych spotów Warki Krzysztof Ibisz towarzyszy mieszkańcom Planety Warka w sytuacjach wymagających sporej energii – podczas jazdy na rowerze, grania w gry wideo czy na spotkaniu ze znajomymi aż do białego rana. W zaskakujący, humorystyczny, a czasem nawet absurdalny sposób pokazuje, jak „wyluzować” na Planecie Warka.
„W tym roku na Planecie Warka wylądował Krzysztof Ibisz” – mówi Marcin Drożyński, Senior Brand Manager Warki. „Prezenter, znany ze swojego nienagannego stylu, w naszych spotach pokazuje się nagle w hawajskiej koszuli i szortach, dając potwierdzenie tego, że na Planecie wyluzować może każdy. Ten element humoru, będzie wyróżniał naszą komunikację w tym roku” – dodaje Drożyński.
Spot emitowany będzie w stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych. Strategię komunikacji dla marki Warka tworzy 2012 Agency. Spot wyreżyserował Tadeusz Śliwa, a wyprodukował dom produkcyjny Opus. Działania w kanale digital i mediach społecznościowych prowadzi TWIN. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja HOPE.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze