28.06.23, 16:00
Kampania 0.0 Przeciwwskazań. Kompania Piwowarska wykorzystuje anamorficzną animację 3D na ekranach LED
Reklama piwa bezalkoholowego zyskała nowy wymiar dzięki trójwymiarowej animacji wyświetlanej w samym centrum Warszawy. Kompania Piwowarska postawiła na anamorficzną animację 3D na ekranach LED.
Kompania Piwowarska – właściciel takich marek jak LECH czy Tyskie – chciała pokazać swoim pełnoletnim konsumentom, jak wiele jest okazji, do których pasują piwa bezalkoholowe. W kampanii pod hasłem „0.0 Przeciwwskazań” wykorzystano ekrany Digital Out of Home, aby zwrócić uwagę konsumentów na liczne okazje, do których pasuje piwo bezalkoholowe. Kreacja stworzona w animacji 3D ma tworzyć wrażenie, że butelka bezalkoholowego piwa wychyla się poza krawędzie telebimu. Butelka lewitując między ekranami, niemal wychyla się z nośnika – wprost w kierunku widza.
Spoty zostały kontekstowo dopasowane do lokalizacji ekranów, naturalnie nawiązując do sytuacji odbiorców w pobliżu nośnika, np. na ekranach w pobliżu biurowców i dróg wylotowych, przekaz skupiał się na podróży z pracy do domu. Natomiast na ekranach przy centrach handlowych, reklama stawiała pytanie „Po udanych zakupach?”. Wtedy padała taka odpowiedź - „0.0 Przeciwwskazań”.
„Kampania „0.0 Przeciwwskazań” to innowacyjne podejście do segmentu piw bezalkoholowych. Chcieliśmy przede wszystkim przełamać bariery związane z konsumpcją tam, gdzie konsumenci mogą mieć wątpliwości czy picie piw bezalkoholowych jest w o”." – mówi Anna Bielecka-Bochenko, Integrated Communication Manager w Kompanii Piwowarskiej. „Ponieważ kampania oparta była o niestandardową strategię, naturalnym krokiem było poszukiwanie także niestandardowych rozwiązań kreatywnych, takich jak spot 3D w samym centrum Warszawy” – dodaje Bielecka-Bochenko.
Za realizację kampanii odpowiada Polsat Media i Screen Network. Za kreację odpowiada agencja PZL, za obsługę mediową – Zenith Media. Trójwymiarową animację przygotowało studio Televisor.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze