28.06.23, 16:00

Kampania 0.0 Przeciwwskazań. Kompania Piwowarska wykorzystuje anamorficzną animację 3D na ekranach LED

Reklama na nośniku LED, fot.: materiały prasowe

Reklama piwa bezalkoholowego zyskała nowy wymiar dzięki trójwymiarowej animacji wyświetlanej w samym centrum Warszawy. Kompania Piwowarska postawiła na anamorficzną animację 3D na ekranach LED.

Kompania Piwowarska – właściciel takich marek jak LECH czy Tyskie – chciała pokazać swoim pełnoletnim konsumentom, jak wiele jest okazji, do których pasują piwa bezalkoholowe. W kampanii pod hasłem „0.0 Przeciwwskazań” wykorzystano ekrany Digital Out of Home, aby zwrócić uwagę konsumentów na liczne okazje, do których pasuje piwo bezalkoholowe. Kreacja stworzona w animacji 3D ma tworzyć wrażenie, że butelka bezalkoholowego piwa wychyla się poza krawędzie telebimu. Butelka lewitując między ekranami, niemal wychyla się z nośnika – wprost w kierunku widza.

Spoty zostały kontekstowo dopasowane do lokalizacji ekranów, naturalnie nawiązując do sytuacji odbiorców w pobliżu nośnika, np. na ekranach w pobliżu biurowców i dróg wylotowych, przekaz skupiał się na podróży z pracy do domu. Natomiast na ekranach przy centrach handlowych, reklama stawiała pytanie „Po udanych zakupach?”. Wtedy padała taka odpowiedź - „0.0 Przeciwwskazań”.

Kampania „0.0 Przeciwwskazań” to innowacyjne podejście do segmentu piw bezalkoholowych. Chcieliśmy przede wszystkim przełamać bariery związane z konsumpcją tam, gdzie konsumenci mogą mieć wątpliwości czy picie piw bezalkoholowych jest w o”." – mówi Anna Bielecka-Bochenko, Integrated Communication Manager w Kompanii Piwowarskiej. „Ponieważ kampania oparta była o niestandardową strategię, naturalnym krokiem było poszukiwanie także niestandardowych rozwiązań kreatywnych, takich jak spot 3D w samym centrum Warszawy” – dodaje Bielecka-Bochenko.

Za realizację kampanii odpowiada Polsat Media i Screen Network. Za kreację odpowiada agencja PZL, za obsługę mediową – Zenith Media. Trójwymiarową animację przygotowało studio Televisor.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).