28.08.23, 11:57

E. Wedel stawia na szeroka promocję wafli WW

Ruszają działania marketingowe wafli WW, fot.: materiały prasowe

Trwa pierwsza od wielu lat kampania wafli WW marki E.Wedel. Dodatkowo firma zaplanowała redesign opakowań WW.

Głównym elementem szeroko zakrojonych działań repozycjonujących WW mają być spoty z udziałem raperów: Hodak’a i Catchup’a. Artyści zastanawiają się nad tym, „co znaczy WW?” i wymyślają kolejne rozwinięcia akronimu: „Wielka Wanna, Weź Wyjdź, Wieża Weifla”. Za nową strategię komunikacji kultowej marki, platformę kreatywną i egzekucję kampanii odpowiada agencja Digital Kingdom.

„To wielka przyjemność i odpowiedzialność po 25 latach redefiniować postrzeganie tak ikonicznej marki, jak WW. Spoty z początku lat 90’ tych wpisały się na stałe w kanon polskiej reklamy i wyprzedzały swój czas. Niezwykłość tego projektu, tkwi w autentyczności. Zaufanie Klienta pozwoliło nam wejść na plan bez gotowego skryptu, wszystkie teksty użyte w spotach były tworzone na bieżąco przez raperów, co sprawia, że nasza komunikacja jest naturalna i dopasowana do grupy docelowej” – mówi Joanna Gerlee, Creative Director & Partner w Digital Kingdom. „Dotarcie do młodego konsumenta jest kluczowym wyzwaniem strategicznym stojącym przed marką. Wierzymy, że nowa platforma kreatywna i długofalowo zaplanowane działania aktywacyjne obejmujące między innymi zaangażowanie konsumentów w tworzenie nowych rozwinięć akronimu pozwolą nam osiągnąć ten cel” – dodaje Karolina Wróblewska, Marketing Manager E. Wedel

Kampania będzie prowadzona w digitalu i punktach sprzedaży. Agencja Digital Kingdom, odpowiedzialna za nową platformę kreatywną WW, została wybrana w drodze przetargu trwającego od lutego do kwietnia br. Produkcją spotów zajęła się Film Produkcja, za zakup mediów odpowiada Zenith, influencer marketing wspiera LiquidThread. Działaniom komunikacyjnym towarzyszy redesign opakowań WW, który przygotowała agencja Well-rounded design.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
BIODERMA i Salestube nawiązują współpracę w zakresie digital media
Marka BIODERMA, należąca do firmy NAOS, wybrała Salestube, spółkę z grupy Group One specjalizującą się w MarTech i e-commerce, do zarządzania działaniami w obszarze digital media. Salestube będzie odpowiedzialne za planowanie i realizację kampanii dla czterech głównych linii produktowych marki.
06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.