07.12.23, 08:30

Prezenty zostają z nami na zawsze. Świąteczna kampania wizerunkowa Carrefour Polska

Kadr ze spotu, fot.: materiały prasowe

Ruszyła kampania Carrefour Polska przygotowana z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia. W spotach emitowanych do 26 grudnia br., sieć podkreśla jak ważna jest bliskość i radość z chwil spędzanych w gronie najbliższych, w tym także towarzystwo czworonożnych przyjaciół, którzy są równie ważni jak członkowie naszych rodzin. Kampania ma zachęcić klientów do dzielenia się prezentami, które przywołują pozytywne wspomnienia.

Osią kampanii jest telewizyjny spot reklamowy, którego kreacja pokazuje historię dziecka, spędzającego kolejne święta ze swoim czworonożnym przyjacielem. Pies od szczenięcego wieku towarzyszy mu, każdego roku przyglądając się jak chłopiec ubiera choinkę, wieszając na drzewku tą samą, otrzymaną w dzieciństwie zabawkę. Gdy dorastający młodzieniec wreszcie staje się dorosłym mężczyzną, a zabawka po raz kolejny wieńczy świąteczne drzewko, jego przyjaciel odchodzi, przywołując bohaterowi najlepsze wspólne wspomnienia. Tym samym Carrefour, zapraszając klientów na świąteczne zakupy podkreśla, że tak samo ważne, jak wybór świątecznego prezentu, są wspomnienia z chwil spędzonych przy świątecznym stole z najbliższymi.

Kampania ruszyła się 4 grudnia. W ramach działań zostały wyprodukowane 45”, 60” i 90” spoty emitowane po kolei: w telewizji, kinach i internecie. Ich dopełnieniem są spoty produktowe, jak i specjalna aktywacja wspomagająca czworonożnych członków rodziny. Kampania ma przełamać największą obawę przed trudnościami związanymi z wychowaniem psa, towarzyszącą adopcjom ze schroniska. Swoją “twarzą” firmuje to bohaterka spotu Carrefour – najbardziej rozchwytywana w Polsce psia aktorka Janet Jackson Piece of Heaven. Carrefour dodatkowo chce podkreślić, że relacje rodzinne to nie tylko stosunki między ludźmi. Dla wielu nas równie ważni są czworonożni przyjaciele.

Autorem strategii i koncepcji kreatywnej jest agencja Saatchi & Saatchi, która od 2009 r. zajmuje się obsługą komunikacyjną brandów z portfolio Carrefour Polska. Spoty wyreżyserował Maciej Kowalczuk, za zdjęcia odpowiadał Nikodem Marek, za produkcję Dynamo Films, a za część postprodukcyjną Prodigious. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Arena Media i Pure Play.

Komentarze

Powiązane

23.02.24, 12:42
| reklama & PR » informacje
Cut The Mustard dalej będzie wspierać firmę Sokołów
Sokołów przedłużył współpracę z Cut The Mustard na kolejny, szósty już rok.
22.02.24, 20:15
| reklama & PR » ludzie
Marek Lenz będzie odpowiadał za strategię rozwoju technologicznego Publicis Groupe
Marek Lenz objął nowo utworzone stanowisko Chief Technology Officera w Publicis Groupe. W tej roli będzie odpowiadał za rozwój wewnętrznych systemów i narzędzi służących automatyzacji i optymalizacji pracy, a także tworzenie oraz udoskonalanie usług i produktów technologicznych oferowanych klientom Grupy.
22.02.24, 18:30
| reklama & PR » informacje
Maybelline New York rozświetla przestrzeń na muralach w kampanii Kliknij po efekt rozświetlenia
Pod hasłem „Kliknij po efekt rozświetlenia” prowadzona jest kampania launchująca nową bazę rozświetlającą 4w1 Instant Perfector Glow marki Maybelline New York (L’Oréal Polska). Za warstwę kreatywną odpowiada agencja MullenLowe Warsaw.
22.02.24, 17:00
| reklama & PR » informacje
24/7Communication w sieci Crisis Communications Network Europe
24/7Communication dołączyła do Crisis Communications Network Europe – sieci niezależnych, europejskich agencji komunikacyjnych i consultingowych, świadczących usługi i doradztwo w zakresie komunikacji kryzysowej.
22.02.24, 13:54
| reklama & PR » ludzie
Sylwia Kobus zespół przechodzi do Altavia Kamikaze + K2
Do agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączyła Sylwia Kobus, która objęła stanowisko Account Director. Kobus ostatnio pracowała w agencji Bluecloud Interactive, również jako Account Director.
22.02.24, 12:06
| reklama & PR » ludzie
Andrzej Dalkowski Dyrektorem Marketingu InPost
Andrzej Dalkowski, manager z 20-letnim doświadczeniem w zakresie marketingu, sprzedaży, brandingu i komunikacji, będzie odpowiedzialny za budowanie strategii marketingowej InPost w Polsce, zarządzanie komunikacją marketingową, digitalem i wsparciem działań sprzedażowych.
22.02.24, 11:03
| reklama & PR » informacje
Doceniaj to, co wspaniałe. Nowa platforma komunikacyjna marki Jacobs i zmiana identyfikacji wizualnej opakowań kaw
W lutym br. ruszyła nowa platforma komunikacyjna marki Jacobs pod hasłem „Doceniaj to, co wspaniałe”. Nowemu pozycjonowaniu marki towarzyszy również zmiana identyfikacji wizualnej opakowań kaw – na początek mielonych i rozpuszczalnych.
21.02.24, 20:29
| reklama & PR » informacje
iTaxi klientem monday comms
iTaxi, dostawca usług związanych z podróżowaniem, rozpoczął współpracę z monday comms (część monday group).
21.02.24, 14:00
| reklama & PR » informacje
Więcej radości za mniej! Ikea promuje obniżki asortymentu
IKEA na stałe obniża ceny połowy swojego asortymentu. Marka realizuje kampanię 360 stopni promującą obniżki pod hasłem: “Więcej radości za mniej!”.
20.02.24, 19:54
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Electrolux głównym partnerem MasterChef Nastolatki. Uczestnicy będą korzystać ze sprzętu marki
Electrolux, producent sprzętu gospodarstwa domowego, jest głównym sponsorem programu „MasterChef Nastolatki” (TVN) – nowej wersji kulinarnego talent-show.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista do spraw komunikacji i promocji

Muzeum Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Zakopiańskie Centrum Kultury | inne

Przejdź do oferty

specjalista ds.promocji i PR

Teatr Kwadrat im. Edwarda Dziewońskiego | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 21.03.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 15.03.24

Do zdobycia jeden zestaw.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

16 marca 2024 r., Dom Towarowy Braci Jabłkowskich w Warszawie.