21.02.24, 14:00

Więcej radości za mniej! Ikea promuje obniżki asortymentu

Kampania marki IKEA na warszawskim Hotelu Mariott, fot.: materiały prasowe

IKEA na stałe obniża ceny połowy swojego asortymentu. Marka realizuje kampanię 360 stopni promującą obniżki pod hasłem: “Więcej radości za mniej!”.

Ogólnopolska kampania 360° wystartowała w dwóch etapach - 18 i 23 stycznia br., a kolejne aktywności zaplanowane są na luty, marzec i kwiecień br. Kampania jest obecna w prasie, telewizji, radiu, mediach cyfrowych, w tym w display’u, a także w popularnych platformach społecznościowych (Instagram, Facebook, TikTok, Pinterest). Pojawią się również współprace z influencerami i satyrycznymi kanałami: Make Life Harder i ASZ Dziennik.

IKEA postawiła też na działania out-of-home (OOH), w tym innowacyjne spoty – anamorficzne animacje 3D na ekranach umieszczonych na budynku hotelu Marriott przy Alejach Jerozolimskich w Warszawie. Produkty marki IKEA lewitują na ekranach, niemal wychylają się z nośnika – wprost w kierunku widza i mają sprawiać wrażenie wysuwania się poza jego krawędzie.

Kolejne spoty w wymiarze tradycyjnym, widoczne były również w warszawskich Centrum Handlowym Westfield Mokotów oraz w Wola Park. Kampania będzie obecna również w transporcie publicznym, w tym na 350 autobusach w 10 miastach w Polsce, na tramwajach oraz w przejściu podziemnym przy stacji Metro Centrum, w tym na ścianie wzdłuż ruchomych schodów prowadzących na peron. W przejściu podziemnym pojawią się również specjalne instalacje z produktami objętymi nowymi niższymi cenami.

Kreacje pojawią się też w mediach własnych IKEA, w tym w ramach programu lojalnościowego IKEA Family oraz w sklepach.
Za opracowanie idei kreatywnej całej kampanii w oparciu o materiały globalne, działania niestandardowe OOH i DOOH, kreację oraz produkcję (grafiki, animacje 3D, 2D) odpowiada agencja VML. Spoty radiowe przygotował Spokój Film. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Wavemaker. Działania w ramach IKEA Family realizuje Loyalty Point. Nowe niższe ceny wspiera również komunikacja PR, którą prowadzą: Garden of Words oraz Walk PR.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).